2018. december 1., szombat

Karácsonyi könyvajánló



Sziasztok! Instagramon megszavaztátok,hogy legyen karácsonyi könyvajánló,úgyhogy ma el is hoztam nektek. 
Előtte még annyit szeretnék elmondani,hogy az instagram oldalamon december 1.-jétől december 24.-ig minden nap karácsony témájú képpel várlak titeket. Én nagyon szeretem ezt az időszakot,gondoltam megpróbálom megörökíteni képek formájában.
Ugorjunk is a könyvekre. 



1. Debbie Macomber karácsonyi könyvei
Ebben az időszakban nagyon szeretek ilyen egyszerű,aranyos történeteket olvasni. tökéletes megfelel  A Tizenkét nap karácsonyig tavaly jelent meg, anyunak ezt vettem karácsonyra,de természetesen én is elolvastam és nagyon jól szórakoztam rajta. Éppen most olvasom újra és még mindig egy szívmelengető egyszerű történet.
A Szerelem karácsonyra idén jelent meg és mily meglepetés karácsonyi ajándék anyukámnak. Ezt éppen a bejegyzés írása előtt fejeztem be és erről is azt tudom mondani,hogy vidám,könnyed olvasmány volt,egy délelőtt/délután/este alatt ki is lehet végezni. 
Tényleg nem kell izgalmas cselekményszálat,mély mondanivalót keresni, csak kis kikapcsolódás a hosszú,nehéz napok után.
Nagyon ajánlom Debbie könyveit, akár ajándékba is édesanyáknak, nagymamáknak. 


2. Trisha Ashley: Karácsonyi szerelem
Ez egy nagyon lassú könyv,de tényleg brutálisan lassan akarnak történni a dolgok. Viszont olyan csodás receptek vannak benne,hogy olvasás közben állandóan éhes voltam. Egy kérdésem van: Hogy nem híztak el a háromfogásos ebéd,vacsora mellett? Nekem pohár víz után is 2 mérettel nagyobb nadrágot kell vennem. Maga a történet is egész érdekes volt,szóval nem bánom,hogy elolvastam. 
Ajánlom,ha nem zavar,hogy lassú a cselekmény és ha szereted a receptleírásokat. Összeségében 4,5 csillagot adnék rá.

3. Tappancs karácsonya
A sorozat első 3 részét még naggggyon régen olvastam, ezek voltak az első könyvek amiket magamtól olvastam élvezetből. Nagyon szerettem olvasni, a filmeket is szerettem,bár természetesen voltak eltérések.A könyvek elolvasása után én is sokáig Beaglet akartam.:D Ezt a könyvet a könyvesboltban láttam meg és azonnal meg kellett vennem, még nem volt időm elolvasni,úgyhogy nem tudok nyilatkozni róla. 

4.  Matt Haig: A fiú, akit Karácsonynak hívnak sorozat
Ezt sem volt alkalmam még olvasni,de nagyon aranyos történet lehet. Remélem vagy ebben az évben vagy jövőre én is elolvashatom. 

5. Sarah Morgan könyvei 
Tőlem sem olvastam még,de neki is nagyon sok karácsonykor játszódó könyve van, több fülszöveget is elolvastam és nagyon jól hangzottak. 

6.  W.Bruce Cameron: Karácsonyi kutyavásár 
Na ez a könyv valami csodálatos volt. Nagyon ajánlom, kicsit mélyebb (nagyon),mint azt az ember a cím és borító alapján gondolná. Erről tervezek külön bejegyzést,úgyhogy többet nem is írnék. 

7. Susan Wiggs:Gyertyafényes karácsony
Ez is egy aranyos,szívmelengető történet. 

Az a baj,hogy a karácsonyi történetek mind ilyenek,mást nem nagyon lehet róluk írni,úgyhogy csak magamat ismételgetem. De az évben egyszer kell ilyen is nem? Úgyis annyi fantasyt meg mindenféle extra könyvet olvasunk,hogy néha le kell nyugtatni az agyunkat is.:D 

Ha valamelyiket olvastátok ne habozzatok írjátok meg kommentben. Ha pedig van olyan amit ti szerettek,de innen kimaradt írjátok meg,mindig szívesen fogadom az ajánlásokat. 





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése