2018. november 28., szerda

Tricia Levenseller: A kalózkirály lánya - Könyvajánló



Sziasztok! A mai bejegyzésben a Bubble Box novemberi dobozában rejlő könyvet és egyéb szépségeket mutatom meg nektek egy kis ajánlóval egybekötve. 
Egy kis self promo: instagrammon továbbra is megtaláltok 
https://www.instagram.com/readingismyhappiness/
Nézzük is a mai "áldozatot".:D 

Ritkán olvasok fantasyt, kalózokról szóló fantasyt meg még annál is ritkábban,de nagyon jó értékeléseket olvastam róla és felkeltette az érdeklődésem. A kalózok nálam kimerülnek a Karib-tenger kalózai filmekben,bár azokat is olyan régen látta,hogy semmire sem emlékszem
Az kell mondjam,hogy nagyon tetszett,bár találtam benne apróbb hiányosságokat,negatívumokat. 

Maga az ötlet szerintem elég egyedi, nem hallottam még sok kalózos történetről. Deee kicsit több izgalmat vártam,mármint az oké,hogy Alosa keres valamit és ide-oda lopózik éjjel,de az események igazán a könyv utolsó harmadában indultak be, addig kicsit elvitte a romantika.Sőt a végén annyira beindultak,hogy csak kapkodtam a fejem, lapoztam volna,de nem volt tovább. Ez kicsit meglepett,hirtelen lett vége.  Alosa meg Riden sokat kerülgették egymást,hazudtak egymásnak. A szócsatáik viszont nagyon viccesek és kellően perzselőek voltak. 

A szereplők egytől egyig nagyon színes,érdekes karakterek akik sok mindent tartogatnak még a felszín alatt, remélhetőleg a következő részben felszínre is kerülnek.
Alosa egy belevaló,badass női főszereplő, akit már régóta hiányoltam az olvasmányaimból. Nem fél bemocskolni a kezét,de mégis igyekszem megtartani nőiességét. Kitartó, és nem igazán riad vissza semmitől a céljai elérésében. Néha azonban átcsapott nagyképűségbe,hogy ő a legjobb kalóz meg legobb harcos. 
Riden szimpatikus srác,de kicsit rejtélyes, nem az a tipikus kalóz. Kíváncsi vagyok,hogy alakul a következő részben. 
Alosa meg Riden sokat kerülgették egymást, sokszorhazudtak egymásnak. A szócsatáik viszont nagyon viccesek és kellően perzselőek voltak. Ketten együtt verhetetlen párost alkotnak,remélem sokat olvashatok még róluk. 
Nekem Draxen és Riden kapcsolata és érdekes,ennek az alakulására is kíváncsi leszek. 
A második könyvben, a  címből következtetve megismerhetjük Alosa édesanyját is. Az édesapjától egy kicsit félek, rossz érzésem van vele kapcsolatban. 

Kedvcsináló idézetek: 

„Mindenkivel történnek rossz dolgok. Az a legfőbb feladatunk, hogy felülkerekedjünk az ilyesmin. Ha pedig nem megy, hát hozzuk ki a legjobbat az adott helyzetből.”

"– Mi van, ha nemet mondok? 
– Akkor idelent maradsz, amíg vagy megöllek, vagy… Hát, valószínűleg a halál az egyetlen végkimenetel. 
(…) 
– Nem is tudom, mit válasszak, ha ilyen csodás lehetőségeket társz elém."

"– Olyan vagyok, mint amilyennek reméltetek?
– Állítólag a kalózkirály akkora, mint egy bálna, és olyan vad, mint egy cápa. Nem egy ilyen aprócska teremtésre számítottunk.
– Nyilván anyámra ütök – jegyzem meg."
"Későre jár, mire Riden ismét megjelenik. Meglepetten pislog rám. 
– Azt hittem, alszol. 
– Mármint reménykedtél benne – mosolyodom el. 
– És kihagyjam a gúnyos megjegyzéseid áradatát? Ugyan, kérlek!"



Összeségében egy izgalmas, szórakoztató történetet kaptunk,amit bátran ajánlok ha valaki egy kis kikapcsolódásra vágyik, nem hosszú és az ember csak úgy falja a lapokat.


Ha olvastátok írjátok meg a véleményeteket kommentben! :) 
Sziasztok!
H.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése