2018. november 26., hétfő

Visszatértem!

Sziasztok! Nos az utolsó bejegyzés 2015. december 31.-én volt, majdnem 3 éve. Azóta sok minden történt, én is sokat változtam meg az életem is. Azért maradjunk a könyveknél...
Először is, van egy bookstagram oldalam: https://www.instagram.com/readingismyhappiness/
Ha szeretnétek kövessetek be, ott aktívabb vagyok/leszek.
Másodszor pedig,ahogy a címből már kiderült visszatérek a blogoláshoz. Nem mondom,hogy rendszeresen lesznek bejegyzések,de egy-egy számomra különlegesebb könyvről szeretném majd megosztani a véleményem, inkább ajánlómat.
A következő bejegyzésben pedig jön is az első számomra nagyon különleges könyv.




(Az eddigi bejegyzések letöröltem, a "bemutatkozáson" kívül. Párat elolvastam,hát nem kellett volna...)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése