2018. december 16., vasárnap

Karácsonyi kívánságlista

Sziasztok! Úgy gondoltam,hogy megmutatok néhány könyvet,sorozatot a kívánságlistámról. Ha valamelyiket olvastátok kommentben szívesen olvasnám a véleményeteket!:)
Kezdjük is!



1. Christelle Dabos: A tükörjáró sorozat 
Annak is igazából a második része,mert az elsőt elhozta nekem a kedves Mikulás,aki meghallgatta kívánságaimat. (Igazából megrendeltem magamnak.:D) Szeretnék róla külön bejegyzést,mert nagyon jókat olvastam róla,kíváncsi vagyok,hogy nekem mi lesz a véleményem. Mindenesetre elég érdekesnek és különlegesnek tűnik.



2. Sarah J. Maas: ACOTAR sorozat
A sorozat első részét nemrég rendeltem a bookdeporól,elolvasni viszont még nem volt alkalmam. Instagramon meg mindehol szembejönnek Sarah könyvei,de egyelőre ez a sorozat a szimpatikusabb. Annyi idézetet olvastam,hogy már beszereztem egy telefontokot és jó pár könyvjelzőt.:DDD



3. V.E.Schwab: Egy sötétebb mágia trilógia
Az írónőtől sem volt még alkalmam olvasni,de a könyvei rengetegszer szembejönnek velem,úgyhogy a líra 50%-os akciójában úgy láttam itt az ideje beszerezni az első 2 részt. Kíváncsian várom,hogy hogy fog tetszeni.





4.  Stephanie Garber: Caraval
Először is ez a borító gyönyörű, ezzel már megvettek. A történet is nagyon érdekesnek tűnik,remélem hamarosan olvashatom. UPDATE: Azóta megkaptam ajándékba.:)



5. Matt Haig: A fiú, akit Karácsonynak hívnak sorozat
Ezt az előző bejegyzésemben már említettem, nagyon kíváncsi vagyok,ezt is remélem elolvashatom hamarosan.


6. Tahereh Mafi: A Very Large Expanse of Sea
Igazából ez is úton van már hozzám, körülbelül egy hónapja,úgyhogy eléggé kérdéses az érkezése.:D Remélem azért Karácsonyig megérkezik. Az írónőtől már olvastam, a Ne érints sorozat első kötetét,ami tetszett,úgyhogy nem is tudom miért nem folytattam a sorozatot... Ez a könyv viszont nemrég jelent meg, a fülszöveg azonnal felkeltette az érdeklődésem és elég jókat is olvastam róla,szóval nagyon várom.


7. Fredrick Backman: Mi vagyunk a medvék
Ez a könyv is nagyon felkeltette az érdeklődésem, egy eldugott kisváros lakóinak története, ahol a hoki az egyik összekötő kapocs. A fülszüveg alapján tanulságos kis történet lehet a csapatmunkáról,barátságról és az életről.


8. Kerri Maniscalco: Stalking Jack the Ripper
A könyv a viktoriánus Angliába kalauzol minket,ahol egy 17 éves lány szabadidejében boncolgat és sorozatgyilkosok után nyomoz. Erre is nagyon kíváncsi vagyok,remélem minél előbb a polcomra kerül.:)



9. Sarina Bowen: Ez a srác (HIM) 
Nem is tudok értelmes gondolatokat írni annyira várom ezt a könyvet:DDD Nem is tudom miért került ennyire hátra. A hokis könyvekkel sosem lehet mellé lőni.



10. Jennifer L.Armentrout: The Darkest Star 
Aki ismeri a Luxen sorozatot azoknak már ismerős lehet Luc karaktere,nos ez az ő könyve. Nagyon kíváncsi vagyok,hogy mi történt vele és hogyan lett olyan amilyen. Ő az egyik kedvencem a sorozatből, Daemon és Archer után.:D

Ti olvastátok valamelyiket? Mit szeretnétek Karácsonyra?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése