2023. augusztus 23., szerda

Christina Lauren:Az igazszerelem - kísérlet - Könyvajánló

 Sziasztok! Lehetőségem volt az írópáros legújabb magyarul megjelenő regényét előolvasni, amiért nagyon hálás vagyok a 21.Század kiadónak és Finy Petrának.



Fülszöveg:

Felicity Chen, becenevén „Fizzy”, még sosem volt szerelmes, márpedig ő az egyik legismertebb romantikusregény-író az országban. Mindeddig bort ivott, és vizet prédikált: kezdi hiteltelennek érezni magát. 
Connor Prince egyedül neveli a lányát, dokumentumfilmes munkájának köszönhetően azonban sokat lehetnek együtt. A főnökét viszont a profit érdekli, és előáll azzal, hogy Connor készítsen valóságshow-t. Connort ekkor hozza össze a sors Fizzyvel, és megfogalmazódik benne a tökéletes műsorötlet: mi lenne, ha a romantikus regények királynője az egész világ szeme láttára szeretne bele valakibe? 
Vajon rá tudja venni Fizzyt a szereplésre? Connornak átfut az agyán, mi van, ha itt talál rá a tökéletes partner. Érvényesülhet egyáltalán a kémia, ha a felek a kamera két különböző oldalán, a forgatókönyvben rögzített szerepkörben helyezkednek el?

Rendeld meg ITT élfestett kiadásban!


A párostól az első olvasmányom A lelkitárs-egyenlet volt, amit nagyon szerettem és tudtam, hogy nem az lesz az utolsó olvasmányom tőlük. Nagyon örültem, hogy abban a kötetben megismert Fizzyről is kaptunk egy külön történetet. 

Felicity Chen, vagyis Fizzy romantikus regényeket ír, ám a könyveivel ellentétben még keresi a nagy Ő-t. Vonakodva ugyan, de elfogadja a lehetőséget, hogy szerepeljen egy realityben, melynek a producere Connor, aki alapvetően dokumentum filmekkel foglalkozik. Mindkettejük ismeretlen terepre került, ami az olvasók számára számos kellemes pillanatot tartogatott. Fizzy szerintem egy igazán szerethető karakter, már A lelkitárs- egyenletben megszerettem, vicces, belevaló nő, akit nagyon sokan imádnak és igazán megérdemelné a boldogságot. 

A csatorna olyan realityt tervez, amelyben néhány férfi "csap össze" Fizzy kegyeiért, az összecsapást ne szó szerint értsétek, csupán randikról van szó. Connor a Fizzy által összeállított paraméterek alapján válogatja össze az úgynevezett Hősöket, akikkel randira megy Fizzy. Már ez a válogató és a karakterek is nagyon szórakoztatóak voltak, itt már éreztem, hogy jó kis könyv lesz ez. 

Connor az elején nagyon szkeptikus ezzel az egész műsorral kapcsolatban, neki ez teljesen komfortzónán kívüli és azt sem érti, hogy ugyan miért vannak olyan sokan oda a könyveiért, többek között exfelesége és gyermeke édesanyja, Nat. Muszáj Natnek is néhány mondatot szenteltem, mert őt is nagyon kedveltem, ami igen ritka, ha exfeleségről/exbármiről van szó egy történetben, nekik általában igen mostoha szerep jut, de itt teljesen más történt. Fiatalok voltak amikor Stevie született, mondhatjuk, hogy békében váltak el, így kettejük kapcsolata nagyon jó és tökéletesen együtt tudnak működni a gyermeknevelésben és Nat végig nagyon támogató volt Connor és Fizzy kapcsolatát illetően. Az írópáros igazán jó példát mutatott, hogy ezt így is lehet csinálni és nálam ez abszolút piros pont. Visszatérve Connorra, ő egy jóval visszafogottabb karakter, ám de a leírások alapján igazán szexi DILF, akiért a műsor nézői is odavoltak. Connor képviseli a történet elején azokat, akik továbbra is úgy gondolják, hogy romantikus regényt írni könnyű és ezeknek a könyveknek nincs sok értelme, de hálisten az ő véleménye is változik és jó lenne, ha a társadalomhoz is eljutna, de ez egy másik téma. 

Egy szó, mint száz a szereplőket imádtam, Connort, Fizzyt és az összes mellékszereplőnket is. A szereplőknél jobban már csak a cselekményt imádtam, különösen az elején kis párosunk közös pillanatait, amikor elkezdték megismerni egymást, nem volt túl csöpögős, de mégis cukik voltak együtt. Megvolt köztük a szikra, amit végig lehetett is érezni a lapokon keresztül, nem tudtam nem szurkolni nekik, hiába volt ott a valóságshow és a többi férfi. Pont ez okozta a bonyodalmat a történetben, ami visszavetette Connor és Fizzy kapcsolatát és ennek a megoldására egészen a könyv végéig várnunk kellett, de abszolút megérte. Én kicsit meg is lepődtem, hogy hogyan sikerült megoldani, de tetszett. 

Összességében talán azt mondhatom, hogy nekem még jobban is tetszett, mint az első kötet, Fizzy és Connor szerintem szuper páros és a romantikus, vicces történetek kedvelői ne hagyják ki. Önállóan is olvasható, de én javaslom, hogy olvassátok el Jess és River történetét is. Biztosan fogok még a párostól olvasni.:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése