2023. augusztus 13., vasárnap

Sarah Adams: Gyakorlat teszi a mestert - Könyvajánló

Sziasztok! Korábbi bejegyzésemben áradoztam a Ha Rómában jársz című könyvről, amely az első könyvem volt az írónőtől, hasonlóan ahhoz erről is csak jót tudok mondani. Köszönöm a recenziós példányt a 21. Század kiadónak és Finy Petrának. 


Fülszöveg:

Annie Walker a tökéletesen hozzáillő partnert keresi. De a kentuckyi Rome-ban nehezebb megtalálni, mint hitte. Ez nem nagyváros, mindenki mindenkit ismer, napról napra szűkül a kör, hogy kivel lehet randizni. A fülébe jut, az utolsó férfi, akivel randizott, azt mondta rá: hihetetlenül unalmas. 
Annie kezdi elhinni, hogy vele van gond. Flörtölni akarásra vágyik, allűröket akar felvenni, mint a romantikus filmek női főszereplői. Eszébe jut, talán korrepetálásra szorul. 
Will testőrként dolgozik, tetovált, és hihetetlenül jóképű – ideiglenesen tartózkodik Rome-ban, és egyetlen célt tart szem előtt: hogy ne keveredjen bele érzelmi természetű ügyekbe. Annie arra kéri, segítsen neki, hogy megtalálja az álompasit, és Willnek nincs szíve visszautasítani a nő kérését. 
A barátság határvonalai veszélyesen kezdenek elmosódni, és Annie megérti, lehet, hogy nem az a lényeg, hogy tökéletes legyen a szerelem – talán épp elég, ha igaz.




Amíg nem olvastam el a Ha Rómában jársz nem tudtam, hogy ennyire hiányoztak a kisvárosi románcok az életemből, de újra beszippantottak. Anniet és Willt is megismerhettük az előző kötetben, mindkettejük felkeltette az érdeklődésem, úgyhogy nagyon megörültem, hogy saját könyvet kapnak és tudtam, hogy egy igazán jó párost fogunk kapni. 

Annie Noah legkisebb húga, akit mindenki védelmez és úgy gondolja, hogy ő az ártatlan szende szűz, a kisangyal és így is kezeli mind Noah, mind a 2 nővére, ami számomra nem volt túl szimpatikus, hiszen sosem hagyták kibontakozni és Annie is inkább elfogadta ezt és rejtegette az igazi énjét. Még az általa imádott kalózos spicy könyveit is eldugta. A könyvmolysága abszolút pluszpont viszont, imádok könyvmolyként könyvmolyokról olvasni.Ebben és az introvertáltságban is tudtam vele azonosulni.  Sajnáltam, hogy tényleg ennyire elnyomták és nagyon mérges voltam főleg a nővéreire, akikkel együtt is élt, hogy gyerekként kezelték. Reméltem, hogy Annie a történet során fejlődni fog ezen a téren és ki fog állni saját magáért. Ez sikerült is, Will segítségével. 

Willt Amelia testőreként ismerhettük meg az előző részben, ahol nem kapott kimondottan sok szerepet, de a végén ő is megérkezett és a virágos tetkós testőr kinek a figyelmét nem keltené fel?! Na ugye. 
Will elképesztően szimpatikus férfi, nagyon szerettem és belépett a kedven bookboyfriendjeim közé. Hiába mondja magát rosszfiúnak, egy csupaszív ember, aki tele volt félelemmel és kételyekkel a szerelmet illetően, nem látott túl sok pozitív példát maga előtt korábban. 

A párosunk Amelia közbenjárásának hála kerül közelebb egymáshoz, amikor is meggyőzi Willt, hogy segítsen Annienek, hogy jobban működjenek a randik és tippeket adjon nekik. Kettejük igazán kalandos kapcsolata így kezdődik és Will abszolút kimozdítja a csigaházból a lányt és olyan dolgokra veszi rá, amiket eddig nem mert, például lett egy tetoválása.:) 
Annie mellett Willre is jó hatással van egy a kis "egyesség", ő is fejlődik és belátja, hogy a rossz példák ellenére nem szabad félni a szerelemtől. 
Nagyon édesek voltak a közös pillanataik, na és az, hogy Will elolvasta Annie kedvenc könyvét ls kitatálta a kedvenc részeit levett a lábamról és be kellett csuknom a könyvet, amíg feldolgoztam, hogy ez mennyire cuki és romantikus volt. IMÁDTAM ÉS WHEN IS IT MY TURN????

Olyan volt a könyv, mint egy meleg ölelés, amitől az ember teljesen biztonságban érzi magát, alig bírtam letenni és minden perce öröm volt. Tényleg csak jókat tudok mondani róla, annyira jó érzés volt olvasni ezt a cukiságot. Biztos, hogy újra fogom olvasni, csak úgy, mint Amelia és Noah történetét, bár azt kell mondjam, hogy ez a kötet még jobban is tetszett, mint az előző, a könyvmolyok mindig összetartanak.:) 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése