2019. július 28., vasárnap

Júliusi összegzés



Mit vettem júliusban? ( A címek a molyos adatlapra visznek titeket) 

- Kaptam KMK-s kupont,természetesen nem hagyhattam veszni,úgyhogy rendeltem is két könyvet. Az egyik Rachel Van Dyken: The Matchmaker's Replacement - A randiguru szárnysegéde , a másik L.J. Shen-től a Sparrow. A randiguru szárnysegédét olvastam már és még jobban imádtam,mint az elsőt. Ha kicsit bővebben érdekel a véleményem, ebben a bejegyzésben elolvashatjátok. 

- Líra akció: Nos itt már egy kicsit jobban megszaladt a kezem.
1. Rosamund Hodge: Kegyetlen szépség   800 Ft
2. Chuck Palahniuk: Harcosok klubja 1000 Ft
3. Joss Stirling: Storm és Stone 700 Ft
4. Jane Green: Nyári titkok 700 Ft
5. Madeline Miller: Akhilleusz dala 800 Ft


-Premier Outler Alexandra: 
1. Marissa Meyer: Cinder  1000 Ft ( még a régi borítós) 


- Alexandra.hu akció

- Recenzió
1.Menő könyvek - Király Anikó: Csak barátok? 
2. Athenaeum kiadó - Kimberly Freeman: Csillagok az óceán felett


Összesen 17 könyvet szereztem be, 15-öt vásároltam én. Ez enyhén szólva brutális,még akkor is ha 3 kivételével mind nagyon jó áron voltak. Augusztustól itt az ideje egy könyvstopnak,vagy inkább csak vissza kell fognom magam,mert az olvasatlan könyvei száma lassan 60, szeptembertől az időm meg kb. 0, szóval tényleg itt az idő,hogy kicsit megállítsam magam.

                            Mit olvastam júliusban?
1. Beth O'Leary: Az ágybérlő 4,5 ⭐️
2. Ruby Saw: Gázt neki, Chiara! 4,5 ⭐️
3. Rachel Hollis: Szabadulj meg végre a hazugságoktól,hogy az lehess,aki valójában vagy! 5⭐️
4. Rachel Van Dyken: A randiguru szárnysegéde 5⭐️
5. Király Anikó: Csak barátok? 5⭐️
6. Leiner Laura: Bábel 5⭐️
7. Emma Cooper: Dalban mondom el folyamatban

8. Tahereh Mafi: A Very Large Expanse of Sea⭐️
9. Leiner Laura: Késtél 5⭐️
10. Leiner Laura: Hullócsillag 4 ⭐️
11. Leiner Laura: Illúzió 4,5 ⭐️
12. Leiner Laura: Nélküled⭐️

2 olvasmányomat emelném ki, az egyik A randiguru szárnysegéde, a másik pedig A Very Large Expanse of Sea. Utóbbiról lesz külön bejegyzés,mert megérdemli, az előbbiről pedig az előző bejegyzésemben írtam. 

Ti miket vettetek, miket olvastatok??:) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése