2019. július 23., kedd

Nyári könyvvajánló




Sziasztok! A mai bejegyzésben néhány,szerintem nagyon nyárias,könnyed olvasmányt hoztam nektek. Válogassatok kedvetekre!
Néhányról már írtam a blogon, azokat belinkelem, ha érdekel a részletesebb véleményem a könyvről. A címek pedig a moly.hu-s adatlapokra visznek.

1. Király Anikó: Strand, papucs, szerelem és Csak barátok? 
A Strand, papucs, szerelem egy tipikus szórakoztató, humoros nyári történet. Nekem nagyon tetszett.
a Csak barátok?-ról pedig ITT írtam.

2. Baráth Viktória: Egy év Rómában , de igazából bármelyik regénye
ITT írtam Baráth Viki könyveiről. 

3. Beth O'Leary: Az ágybérlő
Szórakoztató, humoros,de azért komolyabb témák is előkerülnek benne: érzelmi zsarolás, börtön, magány. Rengeteg vicces szituáció is van benne. Nekem Richi lett a kedvencem, Leon öccse. Összességében nagyon szuper olvasmány volt.

4. Rachel Van Dyken: Szárnysegéd Bt. 1.-2.
A csábítás szabályai és A randiguru szárnysegédje
Mindkét rész nagyon szórakoztató, romantikus, erotikus történet. Ian és Blake sztoriját is kedveltem,de Blake nem lett nagy kedvencem és igazából végig Lex és Gaby szála izgatta a fantáziám. Kettejük között rendesen meg volt a kémia, pattogtak a szikrák a lapokon, de közben mindketten önmaguk tudtak maradni. Lexet nagyon imádtam, szexi, okos és mégis törődő. Megmelengette a szívem,hogy mindig küldözgette a kajás kosarakat. Gaby is szimpatikus volt, független, erős, kitartó lány. Pár óra alatt kivégeztem mindkettőt, pont akkor kezdtem el,amikor egy ilyen történetre volt szükségem. Nekem az első rész 4,5 csillag, a második egyértelműen 5 csillag. Mindkettőt érdemes elolvasni szerintem, a kategóriájukban nekem ezek a kedvenceim.

5. E.Lockhart: A hazudósok
Ha nem kedvelitek a cukormázas,romantikus történeteket,akkor szerintem ez tökéletes lehet. Váratlak, elgondolkodtató, meglepő,de mégis nyáriasnak mondanám. Engem teljesen meghökkentett...Olvastam,olvastam és nem tudtam elképzelni,hogy mi lesz a végkifejlet. De erre semmi estre sem számítottam. Nincs igazság a világban... Ha még nem olvastátok mindenképpen ajánlom,de ne kérdezzétek meg senkitől,hogy mi lesz a vége,mert úgyis hazudni fog.:D 

6. Leiner Laura: Bábel
Nyár, fesztivál, koncertek, vidámság,szabadság. Mindegyik illik a Bábelre. Már egy másik bejegyzésben olvashattatok a SZJG-vel való "kapcsolatomról", de Laura könyveit egytől egyig imádom és ha nehéz időszakom van,akkor mindig megnevettet és amíg olvasok,legalább egy kicsit elfelejtem a gondjaimat. A Bábelt minden nyáron újraolvasom. Én nem vagyok egy nagy fesztiválozó, inkább elmegyek egy rendes koncertre,mint részeg gyökerek között ténferegjek. De ha én nem megyek a fesztiválhoz, akkor a Bábellel elhozom magamnak.:D 

7. Jenna Evans Welch: Firenzei nyár
Olaszország, Firenze, nyár, fagyi... Nem is kell ennél több. Nagyon nyárias a történet,de mégis vannak benne komolyabb gondolatok,szerintem megéri adni neki egy esélyt. 

7+1 Liane Moriarty: Hatalmas kis hazugságok
Ez egy kakukktojás,mert még nem olvastam,viszont nagyon jók az értékelései és tökre eltudom képzelni a vízparton limonádéval vagy bármivel a kezemben. Remélem nyáron a könyvre és a sorozatra is tudok időt szakítani. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése