2019. július 2., kedd

Sorozatajánló, ha épp nincs kedvetek olvasni

Nyáron (nálam nem csak nyáron) előkerülnek a sorozatok is a könyvek mellé,ezért gondoltam hozok nektek néhány kedvencet. Ha van olyan ami nem szerepel a listámon,de ajánlanátok,akkor nyugodtan írjátok meg kommentben,szívesen fogadom. Ha valamelyiket ti is szeretitek,vagy a poszt miatt elkezdtétek szeretettel várom a véleményeket!


Mióta kicsiny hazánkban is elérhető a Netlfix le sem lehet szedni róla. Annyira egyszerű, csak a tévén megnyitom és már nézhetem is,az angolomat is gyakorlom vele és nem kell az internet legmélyebb bugyraiból felkutatni egy-egy részt. Máshol már nem is nézek semmit. Na jó, az túlzás, mert a listából néhány nem található meg a (magyar) netlfixen. 
Nekem amúgy olvasási és sorozatnézési periódusaim vannak. A kettőt egyszerre ritkán csinálom. Vagy egy sorozat szippant be és azt nézem folyamatosan, vagy egy könyv,amit nem tudok letenni. 


Suits ( Brilliáns elmék) 



"On the run from a drug deal gone bad, Mike Ross, a brilliant college dropout, finds himself a job working with Harvey Specter, one of New York City's best lawyers."

 TRAILER

Nehezen rázódtam bele az ügyvédek, ügyészek világába, de aztán teljesen beszippantott. Imádom Harvey stílusát, aki elég nagyképű és mindig megmondja a tutit. Sokaknak szerintem bicskanyitogató lehet a stílusa,de én pont ezért kedvelem. Továbbá Mike-kal és Donnával való kapcsolatát is imádom. 
A 4. évad következik számomra, de hamarosan kijön a 9. és egyben utolsó évad. 
Nagy Darvey shipper vagyok, remélem lesz valami belőle. 
Ha valakit érdekel ez a világ és a rengeteg különböző szituáció és történés,ami az ügyek kapcsán felmerül,akkor mindeképpen csekkolja le. Na meg az erős női karakterek miatt is.:D 

Netflixen megtalálható.

Grey's Anatomy - Grace Klinika


Grey’s Anatomy is the epitome of a TV medical drama series.



Örök kedvencem, pedig néha idegbajt kapok tőle. Én le vagyok maradva a 12. évadnál, valahogy 1-2 évadnál többet egyszerre nem is tudok nézni, pár hónap szünet kell. Ezt is 4 év alatt sikerült összehozni,pedig tényleg nagyon szeretem. Jelenleg Owen, Alex, Amelia és Jackson a kedvenceim,de ki tudja mit művelnek velük a későbbiekben. Nyáron szeretném folytatni. Mióta elkezdtem sebész akarok/akartam lenni.:DDD 
Mondjuk miután anyu próbált lebeszélni az orvosiról,végül egy másik orvosos sorozat hozta meg a kedvem,ami a következő lesz a sorban. 

TRAILER

Bones - Dr. Csont


Bones TV Show. From right to left, Hodgens, Angela, Booth, Bones, Zach, and Cam. Why did you have to be evil Zach??? You were my favorite one!!!



Ooh Dr. Csont,hogy én mennyire imádtam. Az első pár évadot szerintem nem láttam,de ha egyszer lesz időm elkezdem az elejéről újra. Mindenkit imádtam,mennyiszer akartam én is bűnügyi antropológus lenni.:DD Túl sok sorozatot nézek.:D Visszatérve, teljesen beszippantott,bár volt egy történetszál,amit szerintem brutál sokáig húztak, ijesztő is volt még fiatalabb koromban. Úgy emlékszem,hogy az utolsó évadot nem fejeztem be, a nyári terveim között szerepel ez is. Ez az egyetlen amit mindig szinkronnal néztem, amint meghallom a Booth és a Bones szinkronhangját,egyből arra asszociálok,hogy a Dr.Csont megy, és sokszor csalódnom kell.:D Az örök kedvenc részem a 9. évad fináléja, brutál jó volt. Ha szeretitek a bűnügyi sorozatokat,de közben a nagyon szerethető karaktereket és az orvosos témákat,akkor hajrá.:D 

Skam


cuál es su fav de los protagonistas?🖤
Mindenkinek kötelezővé tenném! Norvég gimis sorozat,de bőven túlmutat a gimis drámákon. 4 évad, mindegyikben egy másik szereplő kerül középpontba és különböző nagyon aktuális társadalmi problémákat vesz elő. Tiniknek tényleg kötelező. A teljesség igénye nélkül: önmagunk keresése és elfogadása, homofóbia, társadalmi nyomás, rasszizmus,feminizmus és sokáig lehetne folytatni a sort. 
Nagyon hamar le lehet darálni, 43 rész. Vannak benne rövidebb 20-25 percesek,de néhány 40+ perces is. 
Különlegessége: A sorozat a saját online felületén volt megtekinthet és a nézők számára valós időben zajlottak az események. Egy teljes epizódot egy héten keresztül kis részekben töltöttek fel, hogy a hét végére összefoglalóként adhassák le az egész heti történetet. Emellett a szereplők között folyó Instagram posztokat, Facebook beszélgetéseket osztottak meg szintén valós időben, így a nézők még közelebb érezhették magukat a karakterekhez.


Továbbá jó pár nemzet elkészítette a saját verzióját, én egyiket sem láttam,nekem ez marad az egyetlen és az örök Skam. 
De találtok spanyol, francia, olasz, holland és amerikai verziót is. 

Ha egy sorozatot néztek meg ebből a listából,akkor kérlek ez legyen az! 

A teljesség igénye nélkül néhány gondolat:


                                                    "...and when everything seems hopeless, just take it a day at a time. And if one day seems too much, just take it an hour at a time. And if an hour is too much, just take it a minute at a time." ~ SKAM



                                                    skam inspirational quotes




                                                14 Quotes From “Skam” That You Won't Stop Thinking About


Anne with an E

                                          anne with an e | Tumblr

Lucy Maud Montgomery Anne regényei alapján készült a feldolgozás, A Cuthbert testvérek rájönnek,hogy már nem fiatalok és kellene nekik segítségnek egy ügyes legény, de egy hiba miatt egy vörös hajú,cserfes kislány kopogtat az ajtajukon. Marilla minden áron meg akar szabadulni a kislánytól,de Matthewnak rögtön a szívéhez nő és nem akarja engedni. Végül Anne marad a Cuthbert családnál. Bevallom engem néha idegesített, kicsit too much volt. Gilbert viszont nagy szerelmem, én is szeretnék egy ilyen csoda embert,mint Gilbert. Nagyon várom a 3. évadot.

Netflixen elérhető.


Élite

                                     #ELITE #SÉRIE QUE AMO ❤😍❤😍    Bitch please - blog di uno stronzetto un pò troia: ELITE : consigli serie Netflix di Ottobre. ( Recen...

Ez egy spanyol dráma,de nem a szokott értelemben, nagyon is azt látjuk benne,ami valójában az élet. Nem sokan ismerik,pedig mindenképpen megérdemelne nagyon közönséget. 
3 szegényebb fiatal bekerül egy gazdag iskolába,ahol felborítják az addigi idillt és az események egy gyilkossággal végződnel. 
A cselekmény két szálon fut, a gyilkosság után, a rendőrségen a kihallgatószobában és a gyilkosságot megelőző hetekben,hónapokban,így ismerhetjük meg,pontosan azt,hogy hogyan is jutottunk el magáig a gyilkosságig. Egészen az utolsó pillanatig nem tudjuk,hogy pontosan ki is követhette el, a 8 epizód alatt szinte mindenkinek úgy tűnik,hogy megvan a tökéletes indítéka. Az utolsó néhány epizód rendkívül feszült, én is tök befeszülve ültem,hogy úristen mi lesz most,mi történt pontosan. 
Szintén felvet jó néhány társadalmi problémát: család, vallás, barátok, szerelem, drogok...
A modernkori társadalomnak minden epizóddal felmutatja a középső ujját. A szereplőkkel együtt elhisszük,hogy a ajtó másik oldalán vár a boldogság, a happy end és aztán jól pofánver minket a becsapódó ajtó. Nagyon kíváncsi vagyok a 2. évadra és,hogy mennyire hozza ezt a stílust. 

Nagyon ajánlom!!! Nem hosszú, 1-2 délután alatt meg is lehet nézni, megéri! 

Netflixen elérhető.

13 reasons why - 13 okom volt

                                                            13 Reasons to Watch 13 Reasons Why

Na ez egy eléggé vitatott sorozat. Én nem olvastam a könyvet,de a sorozatra kíváncsi voltam,így megnéztem mind a 2 évadot. Sokan vitatják azt is,hogy Hannah ezektől az okoktól,hogyan lehet öngyikos. Szerintem ha valaki nincs jó lelkiállapotban akkor egy apró dolog is elég, és ezek a hatások folyamatosan érték őt, egymásra halmozódtak és végül kirobbantak belőle. A gimi nagyon kegyetlen dolog, nekem sincsenek jó élményeim amúgy. Sokáig lehetne fejtegetni,hogy megalapozott volt-e vagy nem,de az biztos,hogy ilyennek nem szabadna történnie. A könyvhöz nem tudom viszonyítani, mindenki döntse el,hogy meg szeretné-e nézni, meg azt,hogy hogyan vélekedik erről az egészről. 

Netflixen elérhető.


Néhány sorozat,amit nézek és kedvelek/néztem és kedveltem: 

  • DC Comics: Supergirl, Flash, Arrow
  • Teen Wolf
  • Vampire Diaries
  • The Originals 
  • Lucifer 
  • Gilmore Girls - Szívek szállodája
  • Hart of Dixie
  • Chernobyl



A GG és a Hart of Dixie nekem tökéletes bekuckózós sorozat, inkább ősszel meg télen ajánlanám.:) 

Ha hallgattok rám,akkor a Skam-ot és az Élite-t beiktatjátok nyáron, nagyon megéri mindkettő!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése