2023. április 14., péntek

Sarah Adams: Ha Rómában jársz - Könyvajánló

 Sziasztok! Ma ismét egy szórakoztató, romantikus könyvvel készültem. Most kicsit nehezebb napjaim vannak, ilyenkor nekem ezek a típusú könyvek kellenek,amik tényleg kikapcsolnak és nem gondolkodok máson. 


A Ha Rómában jársz egy igazi kisvárosi románc, hiszen az első benyomással ellentétben nem az olaszországi Rómába kalauzol bennünket az írónő, hanem a Kentucky államban található városkába Romeba. Amelia, vagyis Rae Rose, ahogy a legtöbb ember ismeri, megelégelte a popsztár életet és közelgő turnéja előtt el akar szabadulni. Sikerült Noah, a morcos pitebolt tulajdonos előkertjében kikötnie, aki befogadja, miután lerobbant az autója. 


Eleinte Noah nem akarta, hogy nála maradjon Amelia, de sikerült meggyőzni.  Kettejük kapcsolata szépen lassan alakult, mindketten elkezdtek feloldódni,  Noah korábbi sérelmei miatt lassabban. A kezdeti ellenszenvet, elutasítást szép lassan felváltotta az érdeklődés és a vonzalom minél több időt töltöttek együtt. Megismertük Noah 3 húgát is, akik mind nagyon szimpatikusak voltak, annak ellenére, hogy az elején ők is fenntartásokkal kezelték, hogy Amelia Noahnál tölti napjait. Ők is egyre barátságosabbá és kedvesebbé váltak miután megismerték Ameliat és megtudták miért van kicsiny városukban. A többi mellékszereplőt is nagyon kedveltem, különösen Mabelt és Jamest. Szeretem azokat a történeteket, amelyekben a mellékszereplőket is jól megismerjük és nem csak futólag bukkannak fel, hanem végig kísérik a főszereplőket a történet során. Úgy érzem így én is a történet egyik szereplője vagyok és sokkal jobban magam előtt látom a történetet. 

Biztosan ti is sok kisvárosi sorozatot láttatok vagy éppen könyvet olvastatok, mindegyiknek megvan a maga vonzó hangulata és olyan megnyugtató olvasni ilyen kis közösségekről, ahol mindenki ismeri és segíti egymást. Tényleg nagyon jól esett most ezt a könyvet olvasni. 


Amelia egyébként egy szerethető nő, nem szállt a fejébe a hírnév, nem az a típusú híresség, akinek leesik a karikagyűrű az ujjáról, ha le kell hajolni, emiatt is nagyon szimpatikus volt. Azért az kicsit durva, hogy ahányszor a konyha közelébe került tüzet okozott, ennyire béna nem lehet senki, mondom ezt úgy, hogy én magam sem vagyok egy kimondott konyhatündér. Jófej, vicces és tényleg kedvelhető karakter. 


Noah szintén egy nagyon szerethető férfi, aki ugyan eléggé magának való, de vicces és nagyon családcentrikus. Az évtizedek óta családban lévő piteboltot vezeti, amit előtte a nagymamája vezetett, de sajnos ő már nem tudja ellátni ezt a feladatot. Megtudjuk, hogy korábban egy nagyvárosi nő elrabolta a szívét és őt is a városból, csak azért, hogy törött szívvel térjen vissza és ez az oka annak, amiért fél az egész Ameliaval kialakult helyzettől és a húgai is féltik. Szerencsére sokat fejlődik és lép előre ebben a tekintetben. A pitebolt mellé társul az is, hogy imádja a virágokat és a legjobb palacsintát süti. Hát kell ennél több?! 


Kettejük között végig sistergett a levegő, egyre jobban ahogy haladtunk előre a történetben, alig vártam, hogy végre egymásra találjanak. Cuki párost alkottak.


Muszáj azt is megemlítenem, hogy számomra kicsit fura volt, hogy Noah abszolút nem használ mobiltelefont, nincs bekötve a wifi hozzá, szerintem egy fiatal férfinél ez fura, akármennyire is privát és magának való, azért a mai világban a technológiát nem lehet ennyire kizárni szerintem. De ez abszolút egyéni vélemény, ha máshogy gondoljátok írjátok meg. 


Összességében én nagyon ajánlom, ha szeretitek a kisvárosi románcokat, könnyed, vidám könyv, ami tényleg olvastatja magát. Én tanulás helyett is olvastam.:D 


Köszönöm a recenziós példányt a 21. század kiadónak! 

ITT ti is be tudjátok szerezni a könyvet és sok más booktokon is felkapott könyvet.:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése