2019. január 1., kedd

Januári trió - 3 könyv amit a hónapban el kell olvasnom






Sziasztok! Az új évben szeretném egy kicsit feldobni az olvasásaimat és úgy dönöttem,hogy felírom kis színes cetlikre az olvasatlan könyveimet és minden hónapban húzok 3-at,amit el kell olvasnom a hónapban. Nem sorrendben, nem csak ezeket,de ezeket mindenképpen el kell olvasnom. Ha esetleg sorozat folytatása lenne és az előző részt még nem olvastam,akkor újat húzok.
Az ötlet innen származik: https://konyvjelzobloog.blogspot.com/2018/01/konyvjelzo-tbr-jar-challenge-bevezeto.html
Ma ki is húztam a januári hármast és azt kell mondja,hogy nagyon örülök nekik. Mindegyik decemberi szerzemény,nem tudom,hogy sikerült így összehozni, ráadásul különböző stílusúak. Alig várom,hogy elolvassam őket. Ha valamelyik mélyebb nyomot hagy bennem külön bejegyzésben is megörökítem,de lehet,hogy a hónap végén egy bejegyzésben fogok írni róluk.
De nézzük is a hármasunkat:



Tudom,rondán írok.:D


Tehát a januári trió,amit el kell olvasnom:

  1. V.E.Schwab: Egy sötétebb mágia
  2. Jenny Han: Örökkön örökké:Lara Jean
  3. Katie Fforde: Vidéki menedék

Mit gondoltok erről a befőttes üveges dologról? És a kihúzott könyvekről? Ha olvastátok valamelyiket szívesen hallanám a véleményeket! 

BOLDOG ÚJ ÉVET KÍVÁNOK MINDENKINEK!



2 megjegyzés:

  1. Szia! Vigyázz én csak akkor merném elkezdeni az Egy sötétebb mágiát ha kéznél a folytatás. Jenny Han pedig nagyon jól fejezte be a sorozatot méltó vattacukros lezárással.Nekem nagyon tetszik az ötlet szerintem indithatnál egy új bejegyzés sorozatot neki ❤ Most akadtam rád,de nagyon tetszik a blogod. Ha van kedved nézz be hozzám is :)

    masnitheblogger.blogspot.com/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Szerencsére a book24-es 50%-os akcióban a folytatást is megvettem,remélem nekem is tetszeni fog. Jenny Han könyvére pedig nagyon kíváncsi vagyok,mert személy szerint Petert annyira nem kedveltem az előző részekben. A filmet viszont imádom, többször is megnéztem, te láttad már? :)
      Mindenképp folytatni fogom amíg vannak olvasatlan könyveim, az évet is könyvrendeléssel indítottam,úgyhogy biztos lesznek még egy darabig. Nagyon köszönöm és nagyon örülök neki. ❤ Megnéztem,fel is iratkoztam,nagyon tetszik a design és a bejegyzések.❤ :)

      Törlés