2019. január 13., vasárnap

Vasárnapi motiváció #1

Forrás: Pinterest

Sziasztok! A legutóbbi bejegyzésben ígértem,hogy minden vasárnapra hozok pár kedvenc idézetet,amik egy kis motivációt nyújthatnak a következő hétre.
Azt a bejegyzést ITT találjátok. Mivel én általában angolul olvasgatom ezeket,most angol nyelven hoztam őket,de ha szeretnétek legközelebb már magyarul lesznek. Személy szerint én gyakran olvasok motivációs,inspiráló idézeteket,nekem mindig hasznosak és segítenek elkezdeni a dolgokat,ezért gondoltam,hogy elkezdem ezt a sorozatot. A mostani tizes könyvekből és filmekből származik nagyrészt.


Do, or do not. There is no “try”. – Yoda, Star Wars


Oh yes, the past can hurt. But you can either run from it, or learn from it. – Rafiki, from The Lion King

Don’t let anyone ever make you feel like you don’t deserve what you want. – Heath Ledger, from 10 Things I Hate About You 

After a while, you learn to ignore the names people call you and just trust who you are. - from Shrek


All we have to decide is what to do with the time that is given to us. – from Lord of the Rings: The Fellowship of the Ring 


Every human life is worth the same, and worth saving. - J.K.Rowling


It’s no use going back to yesterday, because I was a different person then. – Lewis Carroll, Alice’s Adventures in Wonderland 


It is our choices that show what we truly are, far more than our abilities. – J.K. Rowling

If we wait until we’re ready, we’ll be waiting for the rest of our lives. – Lemony Snicket, The Ersatz Elevator 

Don’t panic. – Douglas Adams, The Hitchhiker’s Guide to the Galaxy 

Reméle ti is találtok köztük legalább egy olyat ami kicsit elgondolkodtat és motivál,hogy kihozzuk a legjobbat a következő hétből. Nem akarok itt álszenteskedni meg a life coach-t játszani, csak szeretném,hogy nekem és,hogy nektek is kicsit pozitívabban induljon a hét és sikerüljön megvalósítani a céljainkat. 

Zárásként pedig nagyon örülnék ha leírnátok a véleményeteket erről a bejegyzésről, mit változtassak stb. 
A héten jövök még könyvajánlóval, de addig is legyen csodás hetetek! 
H.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése