2023. október 2., hétfő

Elle Kennedy: The Dare - A kihívás - Könyvajánló

 Sziasztok! Ma a Briar U sorozat 4. részéről írnék nektek, ami nem aratott nálam osztatlan sikert. 

Köszönöm a recenziós példányt a Könyvmolyképző Kiadónak!

Fülszöveg:

Vannak ​kockázatok, amiket vállalni kell…

Az egyetem lett volna a nagy esély, hogy rút kiskacsából kecses hattyúvá változzam. Ehelyett egy gonosz banyákkal teli lányszövetség csapdájába estem. Nem könnyű a beilleszkedés, így amikor a Kappa Chi-nővéreim kihívás elé állítanak, nem mondhatok nemet.

A feladat: elcsábítani a harmadév legmenőbb hokisát. Conor Edwards gyakori vendég a Görög Sor bulijain… és a Görög Sor lányszövetségeinek ágyaiban. Az a típus, akibe belezúgsz, mielőtt még rájönnél, hogy az ilyen srácok levegőnek nézik a magamfajta lányokat. Csakhogy Mr. Népszerű csupa meglepetés – ahelyett, hogy kinevetne, hajlandó velem felmenni az emeletre, és eljátszani, hogy történik köztünk valami. Sőt, még ennél is tovább megy: folytatni akarja a tettetést. Úgy tűnik, Conor szeret játszani, és élvezi, hogy hülyítheti a „barátaimat”.

Szinte képtelenség ellenállni a dögös szörfös srác laza bájának, bár szép lassan rájövök, hogy Conor nem pont olyan, mint amilyennek a rajongói látják. Minél tovább folytatjuk ezt az őrült színjátékot, annál nagyobb az esély, hogy csúnya vége lesz a történetnek.

Rendeld meg ITT.



Nagyon szeretem az írónő könyveit, a legnagyobb kedvencem az Off Campus sorozat, szerintem a srácokat nehéz überelni. Taylor és Conor történetébe is nagy lelkesedéssel fogtam bele, de sajnos csalódnom kellett, többet vártam. 
A szereplők sem lettek a kedvenceim, sőt igazából nem sok mindent váltottak ki belőlem, ez különösen igaz Taylorra, aki teljesen új karakterként jelent meg. Conort már megismerhettük valamennyire és az ő karakterét jobban is szerettem.

Taylor ugyan nem lett kedvenc karakterem,de együtt tudtam vele érezni sok mindenben. Én is abban a hitben éltem, hogy egyetemen majd jobb lesz minden, de hát nem lett, sőt… Taylor hatalmas megfelelési kényszerrel küzd, bár a mai világban nem tudom van-e olyan ember, aki nem akar valakinek megfelelni. Akár csak saját magának, ami talán még nagyobb teher, mintha egy kívülállónak akarna megfelelni. Ez a megfelelési kényszere néha már frusztráló volt, mert sok elvárást csak ő talált ki magának. Csodáltam Conort, hogy ilyen kitartóan támogatta és ha kellett mindig újra elismételte ugyanazt. Kellenek még ilyen fiúk, kár, hogy én eddig nem találkoztam velük. Voltam és vagyok hasonló gondolatok áldozata én is, nehéz leküzdeni és felül emelkedni, így kicsit megbocsátóbb tudok lenni. 

Conor tényleg nagyon szerethető karakter, figyelmes, hatalmas szíve van és ahogy írtam mindig ott van és felemeli Taylor, na de nem szó szerint. A lány bizonytalan, önbizalomhiányos napjain mindig tudta mit mondjon, ami segíthet. Többször viszont rajta töltötte ki Taylor ezeket az érzéseket, ami szerintem nem volt fair és Conor nem ezt érdemelte volna. 

Amit viszont nagyon hiányoltam az a humor, az eddigi részeken mindig sokat nevettem és az első szó, ami eszembe jut az Elle Kennedy könyvekről, az a humor. Emiatt is hiányoltam ezeket a pillanatokat, mert abszolút megszoktuk az írónőtől, hogy nagyon szórakoztatóak a könyvei. Emiatt jár a mínusz 1 pont sajnos.

Keserédes volt befejezni, hiszen a Briar U sorozatnak is immáron vége, nem olyan zárás volt, amilyet megérdemelt a sorozat szerintem, de ennek ellenére mindig is izgalommal fogom a kezembe venni Elle Kennedy újabb könyveit. Tervben van a The Legacy elolvasása, illetve az október végén megjelenő The Graham Effectet is előrendeltem már és nagyon várom.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése