2021. február 7., vasárnap

Kristen Callihan: Maganed - Kontroll - Könyvajánló

 Sziasztok! Ma egy olyan könyvről írnék nektek, amit már hónapokkal ezelőtt olvastam, de valamiért akkor nem írtam le a gondolataimat, szóval most jó mélyre kellett ásnom. Be kell vallanom, hogy a sorozat előző részét, az Idolt én nem olvastam, de teljesen érthető volt számomra minden, úgyhogy ha valakinek az első rész nem hozta meg a kedvét a sorozathoz, de a második igen, akkor nyugodtan vágjon bele, bár az biztos, hogy az első résszel együtt teljes az élmény, valószínűleg én is adok neki esélyt. 

Fülszöveg:

„Egyáltalán ​nem hideg és érzéketlen. Csak rejtőzködik. Azt akarom, hogy szabadjára engedje mindezt – ezt az erőt, ezeket a ragyogó érzelmeket, amit a felszín alatt tart.” – Sophie

Szellemi párbajként indult. Én, egy átlagos lány a nagy számmal, ellene, a szexi, hatalmas egóval rendelkező rosszfiú ellen…

Amikor áttettek első osztályra a londoni járaton, azt hittem, megütöttem a főnyereményt.

Egészen addig, amíg le nem ült mellém Ő. Gabriel Scott: pokolian jóképű és jéghideg. Senki és semmi nem képes áthatolni a páncélján. Soha. Saját jogán is legenda, a világ legnagyobb rockbandájának menedzsere, emellett pedig egy arrogáns seggfej, aki lenéz engem.

Azt hittem, sikerült pokollá tennem számára egy hosszú repülőutat. Eszembe sem jutott, hogy megkedvelhetem, az meg pláne nem, hogy megkívánhatom. És mi a legmeglepőbb az egészben? Hogy ő is akar engem. Csak a feltételei kissé meghökkentőek.

Ha elfogadom az ajánlatát, sebezhetővé teszem magam. Nagy esély van rá, hogy belezúgok az egyetlen férfiba, akit nem tudok irányítani. De erős kísértést érzek arra, hogy igent mondjak neki. Mert a tökéletes öltönyök és a rideg külső mögött rejtőző férfi valószínűleg a legjobb dolog, ami valaha történt velem. És talán én vagyok az egyetlen, aki képes lehet megolvasztani a jeget a szíve körül.

Kezdődjön hát a küzdelem…

Rendeld meg ITT.



Ez egy igazán jó és kikapcsoló könyv volt számomra, tipikusan az, amit nem tudsz letenni, mert várod, hogy mi fog történni és hogyan, még akkor is ha egyébként ez a legtöbb esetben könnyen kiszámítható, de ebben a történetben megvolt az a plusz, ami kiemelte a többi rubin pöttyös könyv közül. Szerintem az évek során rájöhettetek, hogy nagyon kedvelem a romantikus könyveket és kifejezetten a KMK rubin pöttyös könyveit, de ennyi idő után, már én is nehezen találok olyat, ami miatt egy könyvre azt tudom mondani, hogy na ez tényleg jó volt és ezt biztos újra fogom olvasni. Ez pedig ilyen volt, tuti, hogyha egy kis nevetésre és perzselő szópárbajokra vágyok ez lesz az egyik amelyhez nyúlni fogok. 

Az elejétől kezdve kedveltem Sophiet, vicces volt, szókimondó, de azért volt 1-2 pillanat, amikor megkérdeztem volna, hogy ezt miért, viszont összességében nagyon kedvelhető volt. Vidám, pörgős, egy igazi Napsugár, aki bearanyozza az emberek napját és néha már túlontúl is fényes.:D Bár voltak olyan szituációk, amelyeknél úgy éreztem, hogy nem viselkedik elég felnőttként... 

Sophie nyitottságát tökéletesen ellensúlyozta Gabriel, vagy ahogy mindenki hívja: Scottie zárkózottsága. A könyv feléig lehetett érezni rajta a távolságtartást és azt, hogy nem tud mit kezdeni az érzéseivel és a mindig pörgős Sophieval. A kedvenc jelenetem a legelső, repülős jelenet. Azon szórakoztam a legtöbbet, zseniális volt olvasni, hogy Scottie mennyire ideges, hogy mellé ültettek valakit és, hogy Sophie hogyan próbálja minél jobban felidegesíteni. Most, hogy ezt leírtam újra is olvasom ezt a részt, tényleg nagyon szórakoztató volt. Az egész könyvet jellemzi, hogy nagyon vicces, de nálam valamiért ez az első jelenet vitte a prímet. Na meg amikor kiderült, hogy ki is lesz Sophie és mi lesz a feladata.:DD Na jó, nem spoilerezek, de ha kedvelitek az ilyen típusú történeteket akkor ne hagyjátok ki. 

Amit még szeretnék kiemelni az Gabriel karakterfejlődése, egy nagyon zárkózott, magának való és lelke mélyén nagyon magányos férfiként ismertük meg, de a könyv végére feloldódott és belátta, hogy nem gyengeség elfogadni másoktól segítséget, megnyílni előttük és főleg a legközelebbi barátai esetében.

Ahogy már említettem, nagyon kedvelem a romantikus könyveket, de azt még jobban, ha van a történetben valami extra, vagy jelentős fejlődésen megy át valaki, vagy annyira jók a poénok stb. Ez ennél a könyvnél megvolt, úgyhogy én bátran ajánlom nektek. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése