2019. augusztus 23., péntek

Bookstaszülinap - A blog és az insta oldal története



Sziasztok! Tegnap (augusztus 22.-én) nyitottam meg az instagram oldalamat @readingismyhappiness néven. Az első könyves kép 23.-án került ki,úgyhogy úgy gondoltam, hogy a bejegyzést ma osztom meg. 

Ahhoz, hogy megismerjük a kezdeteket egészen 2014. júliusáig kell visszamennünk, amikor is megnyitotta ez a blog a kapuit. Azért kezdtem el legfőképpen, mert mindenkinél ezt láttam, gondoltam én is kipróbálom. Másfél évig írtam is szorgosan a bejegyzéseket, de valahogy nem voltak igaziak, nem tudtam átadni, amit szerettem volna. Sokáig szüneteltettem az értékelések írását, még molyon sem osztottam meg egyet sem. Tavaly nyáron rakott fel képet molyra valaki, amin Világok Lángja gyertyák voltak és egyből megtetszettek, akkor írt valaki a kommentekben a rep kódokról. Halványlila fingom sem volt, hogy mi fán terem az a rep szó. Végül megnéztem ezeket az oldalakat és elcsodálkoztam, hogy léteznek ilyen könyves insták, előtte nem találkoztam velük. A privát profilomon sportolókat, színészeket meg ilyesmiket követek, szóval tényleg közöm sem volt ezekhez.

 Pont egy nehéz időszak közepén voltam és elhatároztam,hogy én is csinálok, egy ilyen bookstagram oldalt, legyen az bármi. Augusztus 23.-án fel is került az első könyves képem. Az elején még nem éreztem a témát, de ahogy telt az idő kezdtem belejönni és ráérezni,hogy mitől is lesz jó egy kép, illetve kezdtem megtalálni a saját stílusom. Próbálok folyamatosan fejlődni, próbálgatni különböző dolgokat és egyre jobb és értékesebb tartalmat gyártani. 

A blogra 2018 végén tértem vissza, akkor éreztem úgy,hogy muszáj leírnom a sok bennem keringő gondolatot. Kellett jó pár év, hogy megérjek arra, hogy a blog olvasóinak is át tudjam adni az érzéseimet. 

Sok embert ismertem meg, vannak akikkel nagyon jó viszonyt ápolok, majdnem minden nap beszélünk és nagyon jó barátok lettünk. Emiatt mindig is hálás leszek a bookstagramnak. Nem akarok most név szerint kiemelni senkit, szimplán azért, mert nem akarok senkit kihagyni. Vannak akikkel csak pár szót beszéltem, van akivel pár alkalommal, de mindig örülök, ha valaki megosztja velem a véleményét. A bookstagrammal, mint közösség nem feltétlenül vagyok kibékülve, ide is elért az irigykedés, pletykálkodás, amit számomra nem szimpatikus. Azt gondolnánk, hogy akik olvasnak műveltek és kultúráltan képesek megnyilvánulni, de néha csalódnom kell. Volt egy incidens, miután fogtam magam és 3-4 bookstagrammert kikövettem, mert olyan stílusban nyilvánultak meg, amit én meg nem engednék magamnak, úgyhogy nem kívánom őket követni többet. 
De azért a tapasztalataim javarészt pozitívak és nagyon sokat segített az oldal. Volt egy oldal amit szerettem volna fejleszteni és emiatt kicsit összeszedtem magam és kezdtem valamit az időmmel, nemcsak sírtam. Álmomban sem gondoltam 100 vagy 500 követőre, az 1000 meg tényleg meg sem fordult a fejemben, most pedig 1200 felett van a követőim száma, amiért elmondhatatlanul hálás vagyok. Remélem továbbra is szuper könyveket tudok nektek mutatni és meg tudom hozni hozzájuk a kedveteket. 
Köszönök mindent! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése