2024. március 16., szombat

Lynn Painter: Újra meg újra - Könyvajánló és nyereményjáték

 A Kossuth Kiadó jelentette meg Lynn Painter: Újra meg újra című regényét, melyben Emilie különös időhurokba kerül, pont Valentin napon, amit pedig olyan szépen, pontosan eltervezett. Lássuk hogyan keveredik ki ez a lány ebből a rémálomból!  Kövesd  a blogturné állomásait, ha szerencsés vagy a játékban, akár meg is nyerheted a könyvet a kiadó felajánlásában.


Fülszöveg:

Emilie ​Hornby, a tizenhét éves gimnazista mottója: „A sors a balekoknak való. A szerelmet meg kell tervezni.” A tinilány ennek jegyében, szerelemtől ittasan, kicsinosítva indul iskolába az év legromantikusabb napján, február 14-én. Bár mindent előre lejátszott a fejében, és gondosan rögzített is a heti tervezőjében, Emilie élete legrosszabb Valentin-napját éli át. Egyik baj és csalódás jön a másik után, semmi sem úgy alakul, ahogyan megálmodta. Miután túljut az első sokkon, a nagymamájához menekül egy kis vigasztalásért, és ott hajtja álomra a fejét. Másnap reggel hatkor megszólal a telefonja ébresztője, és – ó, te jó ég! – újra Valentin-nap van. Az utána következő nap pedig…? Ismét egy rémes Valentin-nap!

Emilie egy olyan rémálomszerű időhurokban ragad, amelyből nem tud kiszabadulni, így aztán újra meg újra átéli az „első” Valentin-nap rémségeit.

Vajon meddig kell még szenvednie ebben a Valentin-napi purgatóriumban?

 

Kiadói link: https://www.kossuth.hu/konyv/6136/ujra-meg-ujra


348 oldal

Kiadó: Kossuth Kiadó

ISBN: 9789636362744

Fordította: Nimila Ágnes




Lynn Painter könyvei nálam egyenlőek a garantált szórakozással, különösen ha a YA könyveiről van szó. A felnőtt köteteit is szeretem, de valahogy a YA könyvei a kedvenceim. A Jobb mint a filmeken a tavalyi évem egyik kedvence volt, az Újra meg újra is valószínűleg előkelő helyet fog elfoglalni az éves kedvenceim listáján. 

Főszereplőnk Emilie lázasan készül a Valentin napra, listát is ír, hogy miket szeretne véghez vinni, a listán többek között az is szerepel, hogy szerelmet valljon Joshnak, a barátjának. Emilie szereti az életét listák alapján rendezetten élni, talán köze van ahhoz, hogy a szülei elváltak és a tervezéssel úgy érzi, hogy legalább valami felett van kontrollja.Szépen felöltözik, elkészül, ám indulás után egyre inkább katasztrófává válik a napja és semmi sem úgy alakul, ahogy ő eltervezte. Csak úgy,mint mindenki más, eme rendkívül rossz nap után csak arra vágyik, hogy lefeküdhessen aludni és holnap újra napra ébredjen. Ahaaa…csak, hogy másnap is február 14.-e van és Emilienek különböző, de ugyanolyan rossz forgatókönyvvel zajlik a napja, sőt minden egyes nap belebotlik a csendes laborpartnerébe, Nickbe. Párszor megismétlődnek ezek a napok, majd Emilie elhatározza, hogy ha másnap úgyis újra kell élnie ezt a förtelmes napot, akkor mi lenne ha igazából szarna mindenre és azt csinálna, amit szeretne?! Így is tesz és talán élete legjobb napját éli meg Nickkel karöltve, akivel ellógnak az iskolából. 



Emiliet én kedveltem, szerintem egy abszolút szerethető karakter és külön plusz pont neki és főleg az írónőnek Taylor Swift miatt. Én is hatalmas swiftie vagyok, úgyhogy minden könyv amiben említésre kerül vagy az ő számait ajánlják már garantáltan plusz 1 csillaggal indul nálam. Nicket szintén szerettem, ugyan csendes, visszahúzódó, de a KNN napon láthattuk az igazi személyiségét és betekinthettünk a múltjába. Nagyon imádtam ezt a KNN napot és, hogy mennyit megtudhattunk róluk.

Én éreztem, hogy a csodás nap után valami fordulat következik és valóban így lett. Ezután Nick viselkedése egy kicsit zavart, de természetesen kárpótolt a végén és újra belé estem én is. Nagyon szerettem, hogy mennyire figyelt rá és megvalósította azt, amire vágyott kiskorában. Az ilyen emberek a kedvenceim és sokszor tényleg nem hatalmas ajándékokon van a lényeg és az tesz boldoggá valakit, hanem apróságok, amikre emlékeznek rólunk például, hogy hogyan isszuk a kávénkat vagy mit meséltünk akár futtában is. 


Az Újra meg újra egy nagyon szórakoztató, cuki és bájos olvasmány, nagy részét a vonaton olvastam és sokszor kaptam magam mosolygáson, sőt még a vonatról is majdnem elfelejtettem leszállni. Ahogy már említettem Lynn Painter YA könyvei nálam az instant kell kategóriába esnek, de a többi könyvét is nagyon szerettem, úgyhogy alig várom, hogy júniusban olvashassam a Szerelmi fogadást.:) 



Nyereményjáték:

A szerző nagyon szereti Taylor Swift dalait, a regényhez ajánlott playlistben több is megtalálható az énekesnőtől. A játékunkban ezek közül válogattunk, reméljük könnyedén felismeritek és beírjátok a helyes válaszokat a rafflecopter doboz megfelelő sorába. Figyelem! A kiadó csak magyarországi címre postáz! A nyerteseknek 72 óra áll rendelkezésére, hogy a megkapott értesítő levélre válaszoljanak, ellenkező esetben új nyertest sorsolunk.


A feladvány:

Taylor Swift “betty” című dala vajon melyik albumán szerepel?



a Rafflecopter giveaway

További állomások:

03.14 Kelly és Lupi olvas

03.16 This is my (book) universe

03.18 Hagyjatok! Olvasok!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése