2024. március 23., szombat

Ashley Elston: Az ​első hazugság - Könyvajánló + nyereményjáték

 Ashley Elston csavaros és fordulatos thrillere, Az első hazugság egy sok titkot őrző fiatal nő történetét mutatja be, kinek élete fenekestül felfordul, mikor úgy tűnik, valaki elvette tőle a személyazonosságát. Ha kíváncsiak vagytok a rejtélyre, tartsatok négy bloggerünkkel a turné állomásain, és nyerjétek meg a General Press Kiadó által felajánlott példányt!

Fülszöveg:

„Miután az első hazugság elhangzott, a legtöbben hisznek benne. Annak kell a legerősebbnek lennie. Az a legfontosabb. Az egyetlen, amit muszáj kimondani.”

Evie Porternek mindene megvan: fehér kerítéssel körülvett kertes ház, puccos baráti társaság és a tökéletes férfi. Csak egyetlen bökkenő van: Evie Porter nem létezik.

A nő Mr. Smithtől, a titokzatos, ismeretlen kilétű főnökétől kapta ezt a személyazonosságot a legújabb megbízatáshoz, hogy kiderítsen mindent egy louisianai kisvárosról és az ott élő emberekről. Különösen a célszemélyről, Ryan Sumnerről.

Ryan azonban idővel mélyen eltemetett érzéseket hoz felszínre Evie-ből, aki egy számára mindaddig elérhetetlennek hitt életről kezd fantáziálni. Csakhogy ezúttal nem hibázhat, különösen a legutóbbi munkája után. Evie-nek egy lépéssel a múltja előtt kell járnia a jövőjéért folytatott küzdelemben, hiszen most minden eddiginél nagyobb a tét: saját maga.

Reese Witherspoon könyvklubjának ajánlásával.


Kiadó: General Press Kiadó, 2024

Oldalszám: 328, puhatáblás

ISBN: 9789634528319

Eredeti cím: First Lie Wins

Fordította: Fügedi Tímea

Molyos link

Megrendelési link


Aki ismerős az oldalaimon tudhatja, hogy nem a thriller a fő műfajom, elég ritkán olvasok ebben a műfajban, úgyhogy aki tapasztalt thriller olvasó nem biztos, hogy az én véleményemre kell adnia. Az írónőről szintén nem tudtam semmit, valamikor olvasás közben rákerestem és meglepődve tapasztaltam, hogy egy elég nagy műfajváltást hajtott végre. Nálunk először A 10 vakrandi, hogy megtaláld a nagy Ő-t című könyve jelent meg, ami Molyon elég jól áll, úgyhogy lehet azt is sorra kell kerítenem.


Na de térjünk is át Az első hazugságra. Először is a borító nekem nagyon tetszik, többeknél olvastam, hogy nekik annyira nem jött be, de én adom ezt a szürke ég, sötét hangulat, alak az ablakban vibeot.


A főszereplőnk Evie, aki ahogy a fülszöveg is írja egy rejtélyes alaktól, Mr. Smithtől kapja a megbízásait, az évek során már jó pár személyazonosságot kellett magára vennie, de a jelenlegi feladat valamiért különbözik a többitől és az 50. oldal táján meg is kapjuk az első csattanót. Evievel együtt én is nagyon meglepődtem, innentől pedig igazán felpörögtek az események. Evievel együtt mi is nyomába eredtünk ennek a furcsa fordulatnak és a nő egyre inkább megkérdőjelezi Mr. Smitht. A történet 2 szálon fut, a jelen mellett párhuzamosan belelátunk a korábbi személyiségekbe és a főhősünk múltjába is, ez szerintem kellett ahhoz, hogy kicsit közelebb kerüljünk a Eviehez. Evie egyébként nekem szimpatikus volt, talpraesett nő, aki igyekezett felkészülni mindenre és Ahogy haladtunk előre egyre jobban összekuszálódtak a szálak és egyre jobban érdekelt, hogy mi lesz a vége. 


Én bevallom, hogy ijesztőbb történetre számítottam, legalábbis olyanra, amit nem akarok este olvasni, de lightosabb volt összességében, úgyhogy a hardcore thriller rajongók nem vagyok biztos benne, hogy kimondottam élvezni fogják. Igazából nehéz erről a könyvről spoiler nélkül írni, nem akarok nagyon részleteket elárulni, hogy ti is élvezhessétek az olvasást.

Ez nem egy tipikus pörgős thriller, elég lassan épül fel, de én élveztem olvasni és jól esett ismét kilépni a komfortzónámból. Aki szereti a lélektani thrillereket azoknak jó választás lehet. 

Elnézéseteket kérem, hogy ez egy rövidebb bejegyzés lesz, de tényleg nem akarok semmi részletet elárulni nektek, hiszen ezek a könyvek akkor jók, ha semmit nem tud róluk az ember.:) 


Nyereményjáték:

Mostani nyereményjátékunkban a General Press Kiadó további kötetei után nyomozunk. Minden állomáson találtok egy-egy idézetet, a ti feladatotok pedig, hogy a regény címét beírjátok a rafflecopter-doboz megfelelő helyére!

(Figyelem! A megfejtéseket elküldés után nem áll módunkban javítani. A nyertesnek 72 órán belül válaszolnia kell a kiértesítő e-mailre, ellenkező esetben új nyertest sorsolunk. A kiadó csak magyarországi címre postáz.)


Feladvány:


“Az élet nem egy Agatha Christie-regény. A bűnözők ostobák, és a legtöbb bűncselekmény teljesen banális.”



a Rafflecopter giveaway

Állomáslista:


03.15. Könyv és más 

03.17. Fanni's Library

03.19. Milyen könyvet olvassak?

03.21. This is my (book) universe


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése