2023. február 18., szombat

Pepper Winters: Pennies- Pennyk - Könyvajánló

 Sziasztok! Ma kissé rázósabb vizekre evezünk, úgyhogy ha valaki nem bírja ezeket a durvább témákat, akkor ne olvasson tovább. 


                             Fülszöveg: 

Valamikor régen egy tizennyolc éves pszichológushallgató voltam. 
Ma már egy férfi tulajdona vagyok.

Mióta két éve elraboltak és eladtak, zúzódások borítják a testemet. Némaságba burkolózva szenvedek, de nem vagyok hajlandó megtörni.

Nem és nem.

Egészen addig, míg meg nem ismerem Őt. Elder Prestet, az egyetlen embert, aki amikor rám nézett, tényleg engem látott. Az egyetlen embert, aki még a gazdámnál is kegyetlenebb. Olyan okokból akar engem, melyeket nem érthetek. Kibérel egy éjszakára, majd otthagy. Aztán visszatér. És onnantól fogva még bonyolultabbá válik az életem.

Egy elrabolt és eladott lány sokkoló és kegyetlen története.

Csak erős idegzetűeknek!

Vásárold meg ITT.


Már a megjelenés előtt felkeltette a figyelmem a történet, szeretek néha kilépni a komfortzónámból az olvasást illetően is, úgyhogy mindenképp szerettem volna elolvasni. Nem ez volt az első rázós könyvem, találtok több posztot is a blogon ilyen témájú könyvekről, ha érdekel titeket. Visszatérve a történetre, elöljáróban annyi, hogy egyébként tetszett, de hiányzott valami belőle. 2 bejegyzéssel előbb írtam egy könyvnél, hogy durvább történetre számítottam, nos az ott hiányolt durvaságot itt bőven megkaptam, mert az erőszak végigkísérte a könyvet az első laptól az utolsóig és az írónő a részletekkel sem fukarkodott.

A történet elején megismertük, hogy Pimlico, hogyan is lett Pimlico és hogyan került ebbe a helyzetbe, aztán kisebb időugrásokkal haladtunk a történetben, amíg Elder is bejött a képbe. Az elején kicsit nyögvenyelős volt a történet, tényleg csak folyamatosan azt olvashattuk, hogy milyen sorsa van Pimliconak és a történet kevésbé haladt előre, azon kívül, hogy eltelt 2 év. Borzasztó volt olvasni ilyen részletesen, hogy mit tettek vele és még most is felfordul a gyomrom, ha rágondolok. Valahogy engem jobban megviselnek ezek a dolgok, ha olvasom őket, mert így nekem kell magamban elképzelni, én ehhez túl vizuális ember vagyok. Filmben nézve valahogy kevésbé zavar, ott kész képet kapunk, de ez lehet csak az én hülyeségem. Mindesetre azért tartottam egy kis szünetet olvasás közben, annak ellenére, hog 2 nap alatt elolvastam. 

Elder megjelenése volt számomra a fordulópont és innentől kezdett igazán érdekelni maga a cselekmény. Elder nagyon érdekes karakter, én úgy gondoltam, hogy ő valami megváltást hozhat, ami valamilyen szempontból igaz, de az utolsó mondat után átértékeltem, úgyhogy kíváncsian várom a folytatásban hogy alakul egyrészt Elder személye és kettejük viszonya. Sötét, titkokkal teli karakter az tuti. 

Pimlicoról nem is tudom mit írjak, szerintem itt nem helyénvalóak olyan megállapítások, hogy jajj szimpatikus volt és társai, hiszen egy borzasztó sorsú lányról van szó, de az nem kétség, hogy egy elképesztően erős és makacs lány. Mindent elvettek tőle, de egy dolgot nem tudtak, az pedig a hangja, így egyáltalán nem szólal meg, soha, bármi történjen egy sóhaj sem hagyja el a száját. 

Ez a könyv ráébreszti az embert arra, hogy a nők, illetve nem csak a nők, hanem az elrabolt emberek milyen sorsra számíthatnak, erőszak, bántalmazás és ki tudja még mi vár rájuk. Sajnos rendkívül sokszor jön velem szembe olyan hír, akár magyar, akár külföldi, hogy eltűnt valaki, általában nők vagy gyerekek és sajnos nagyon ritka, hogy előrekerülnek és ez borzasztó. Muszáj lenne valami megoldást kitalálni, nem hiszem el, hogy nem lehetne ezzel a kérdéskörrel többet foglalkozni. 

Ahogy említettem Elder nem megváltó lesz fehér lovon, nem is csap át romantikusba a történet a megjelenésével, úgyhogy akinek ilyen irányú elvárásai vannak az nem ebben a könyvben fogja ezt megtalálni. 

Sötét, durva, de figyelemfelkeltő és nagy potenciállal rendelkező sorozatnyitó kötet volt, remélem a kiadó a többi részt elhozza, de legalább a következőt, amelyben Elder és Pimlico története folytatódik. Én tényleg nagyon kíváncsi vagyok, hogy mit tud kihozni az írónő ebből a párosból és mennyire lesz erőszakkal teli az a történet. 


Köszönöm a recenziós példányt a Könyvmolyképző Kiadónak!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése