2019. március 4., hétfő

Ker Dukey-K.Webster: Pretty Stolen Dolls - Ellopott babácskák Ajánló/ Pretty Stollen Dolls Review


                    🇭🇺HUNGARIAN VERSION - SCROLL DOWN FOR ENGLISH🇭🇺

Sziasztok! Ma egy Rázós könyvről hoztam egy bejegyzést. Értékelésnek nem mondanám,mert csak a könyv elolvasása utáni gondolataimat írtam ki magamból. Azt biztos,hogy méltó a rázós címkére.

Amikor először megláttam és elolvastam a fülszöveget,azt gondoltam,hogy ez egy nagyon beteg történet és biztos,hogy nem fogom elolvasni. Soha ne mondjuk,hogy soha.:D A könyvtárban jött szembe velem,ahol el is kezdtem olvasni és a 100. oldalig el is jutottam ott helyben, pedig tanulni mentem oda és a Végzet ereklyéi sorozatot kerestem. Ember tervez,Isten végez.

Azt a leborult szivarvégit, mi volt ez????? Teljesen lesokkolt. Pár óra alatt kiolvastam,de napokig nyoma lesz bennem a történetnek. Legszívesebben falhoz vágnám a könyvet azt kiabálva,hogy miért. Ez egy nagyon beteg, sötét,de nagyon izgalmas történet. Hihetetlen,hogy hogy lehet valaki ennyire beteg és elborult elméjű,hogy ilyeneket műveljen és valakit/ket teljesen tönkretegyen. Pszichopata a javából.

Jade nagyon erős, túlélte ezt az egész brutalitást évekig és utána nyomozó lett,hogy végre elkapja ezt a faszfejet,akit én is kibeleznék legszívesebben. Ezek az elmebetegek valahogy mindig rohadt okosak és mindeki előtt járnak 2 lépéssel minimum,felfoghatatlan. Szóval Jade nem adta fel a húga keresését sem, aki attól félek,hogy teljesen kifordult magából és Benny teljesen lerombolta azt a fiatal kislányt aki valaha volt. Szörnyű belegondolni is, lehet,hogy rémálmaim lesznek. Hihetetlen erős akarata van, bár szegényem egy kicsit megkattant,ami érhető és nem is róvom fel neki.

Benny (kurvára nem leszel Benjamin te köcsög)... hát a gondolataim nem nyomdafestéket tűrőek, de megpróbálok diplomatikusan fogalmazni... Ez az elmebeteg, undorító, beteg alak,hogy meri ezt tenni? Hogy? Miért ilyen igazságtalan a világ???? Annyira morbid és egyszerűen csak azt mondogatom magamban,hogy miért és,hogy bakker. Teljesen el vagyok képedve az egész történettől,de legfőképpen a kötet zárásától. Komolyan érzem,hogy fortyognak bennem az indulatok. Most fejeztem be,úgyhogy lehet nem jó ötlet közvetlenül utána megírni a bejegyzést,de muszáj kiírnom magamból.
Ennyire beteg történetet még nem olvastam. És még durvább belegondolni,hogy ilyen tényleg létezhet.

A visszaemlékezések nagyon durvák voltak, meg akartam ölelni Jade-t és a másik kezemmel megfojtani azt a köcsög pszichopatát. Komolyan, legszívesebben falhoz vágnám a könyvet. Teljesen összetörte a szívemet és a lelkemet is ez a beteg történet. Nagyon felkavaró,tehát ha valaki nem bírja ezt a témát akkor nagyon nem ajánlom,hogy a kezébe vegye. Én mazochista vagyok,szeretem kínozni a lelkemet ilyenekkel. És a mazochista énem szeretne többet olvasni Bennyről és arról,hogy milyen brutális trauma érhette amitől ilyen elcseszett lett.
Első olvasásra nagyon bedaráltam,de szerintem beszerzek belőle egy példányt maganak és újra fogom olvasni,jobban odafigyelve a részletekre,de első olvasásra egyszerűen muszáj volt tudnom a végét.

Ha bírjátok az ilyesmit akkor nagyon ajánlom.


                                       🇬🇧ENGLISH VERSION🇬🇧


Today's book is Pretty Stolen Dolls by Ker Dukey and K.Webster. When I first read the synopsis I thought I would never ever read it. Well never say never. I came across with it in the library and started reading it and I managed to read 100 pages in one sitting. I went to the library to study and I wanted to borrow The Mortal Instruments Series by Clare...:DD

WHAT THE ACTUAL HECK???My first thought after finishing it. This book was so sick, disturbing and incredibly interesting. I'm definitely gonna have serious book hangover after this one. I read it in couple hours but I'm gonna remember it for days. I really want to throw this book to the wall and scream. I'm shocked. He is a psychopath from the worst kind.

Jade is really strong, strong-willed and I truly respect her for becoming an investigator after going through everything. She wanted to find that psychopath and her sister. Btw, I cannot believe that these serial killers,psychopaths and all these kind of people are so freaking smart and always 2 steps ahead. I think I might have nightmares tonight. She got mad a bit, but after going through what she did, I cannot say anything about it.

Benny... (you are not gonna be Benjamin bastard)...my thought are not exactly suitable to write them here, but I try to say them nicely. You twisted-minded, disgusting, sick bastard, how are you capable of such things???? How? How can the world be so twisted?? I'm sorry, but I just finished reading the books so my thought are not exactly organized. Honestly I'm shocked, especially after the end... I can feel the emotions in me, trying to get out.
And the worst thing is that people like him can and are out and about, doing these things. Truly sad.

It's the most upsetting, sick book I've ever read. The recalls of events when she was captured were really disturbing, broke my heart and soul into million pieces.
I rushed through the book because I was really curious about the story, but I think I'm gonna get my own copy and reread it sometime this year, so I can focus on the details a bit more.

If you can deal with these heavy-topics I definitely recommend this series.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése