2024. május 9., csütörtök

Colleen Hoover: Heart Bones - A szív csontjai - Könyvajánló és nyereményjáték

A Könyvmolyképző Kiadó jelentette meg Colleen Hoover legújabb regényét Heart Bones - A szív csontjai címmel. Milyen jövő várhat egy szegény sorsú, megviselt lelkű lány és egy gazdag, mély sebeket hordozó srác kapcsolatára? A kíváncsi kérdések és az őszintének tűnő válaszok segítenek megfejteni egymás titkait? 

Kövesd végig a blogturnét, válaszold meg a kérdéseket és megnyerheted a könyv egy példányát a kiadó felajánlásában!


Fülszöveg:

A ​szerelem néha akkor talál rád, amikor a legkevésbé számítasz rá.

A szegénységben és nélkülözésben töltött gyermekkora után Beyah Grim kemény munkával végre kijuthat Kentuckyból: teljes ösztöndíjat kapott a Penn State Egyetemre. De két hónappal azelőtt, hogy jobbra fordulhatna a sora, egy váratlan haláleset után otthon nélkül marad, és kénytelen a nyár végét Texasban tölteni az apjával, akit alig ismer. Beyah csak abban bízik, hogy a nyár hamar eltelik, és sem ideje, sem türelme nincsen Samsonhoz, a szomszédban lakó gazdag, mindig komoly sráchoz. Kettejük között mégis olyan erős a szikra, hogy azt nem hagyhatják figyelmen kívül. Mivel a jövőjük az ország különböző sarkába szólítja őket, úgy döntenek, nem lehet köztük több felületes nyári románcnál. Sajnos azonban egyikük sem tudja, milyen örvény les rájuk, és a végén a szívüket talán a mélységbe ragadja.


Kiadói link: https://konyvmolykepzo.hu/products-page/konyv/heart-bones-a-sziv-csontjai

Beleolvasó: https://konyvmolykepzo.hu/content/2024/4/Product/10744_a_sziv_csontjai_heart_bones_olv.pdf


336 oldal

Fordította: Sereg Judit

ISBN: 9789635977550


 



Vegyes érzelmeim vannak azt kell mondjam. Amikor először elolvastam a fülszöveget, nagyon felkeltette az érdeklődésem a könyv, sokkal többet vártam. Bár mióta elolvastam a Reminders of Him könyvét, azóta minden CoHo könyv hátránnyal indul. Nekem az a kedvencem, a megváltóm, szívem csücske és még sorolhatnám, hogy mennyire imádtam. A Heart Bones sajnos nagyon távol állt tőle,sokáig nagyon nem szerettem, aztán az utolsó fejezetekkel kárpótolt az írónő és megmentette számomra a könyvet. 


De kezdjük az elején…Beyah életében történik egy haláleset és magára marad, így jobb ötlet híján felhívja az apját, hogy szeretné a nyarat vele tölteni, mielőtt egyetemre megy. Az apjával való kapcsolata nem felhőtlen, ritkán találkoztak és szinte idegenként tekintenek egymásra a reptéren. Beyah nehezen viseli, hogy apja hirtelen gazdag lett, új családja van, de hamar kiderül, hogy a mostohaanyja és különösen a mostohanővére nagyon kedvesek és tárt karokkal fogadják Beyaht. 
A másik főszereplőnk Samson, már a kompon megjelenik és megismerkedünk vele, majd szépen lassan Beyah életében is egyre nagyobb teret kap. 

Beyahnak függő anyja mellett nehéz élete volt, ha ez nem lenne elég, akkor egymásnak adták a rosszabbnál rosszabb férfiak a kilincset. A pénz miatt pedig olyan dolgokat is meg kellett tennie, amit senkinek nem kéne. Kívülről keménynek mutatta magát, de belül csak egy szeretetre, törődésre éhes lélek. Nekem nem tetszett, hogy hazudott a halálról az apjának, nem értem mi volt ebben a pláne. Az érthető, hogy nem bízik benne teljesen, de szerintem ez egy olyan dolog, amit korábban meg lehetett volna osztani vele. A kapcsolatukból hiányoltam a kommunikációt, hogy megbeszéljék a múltat és előre tudjanak lépni, de ez egészen a végéig nem történt meg. 

A másik nagyon kritikus kapcsolat az természetesen Beyah és Samson kapcsolata. Ami tetszett az a közös kis napkeltés rituálé, szerintem nagyon cuki volt. Samson figyelmessége szintén pozitív, amúgy összességében a közös jeleneteik jók voltak, de Samson titka árnyékként vetült rá a kapcsolatukra. Ennek tudatában engem idegesített, hogy Beyah elfogadja, hogy nem őszinte vele. Úgy éreztem, hogy az egyetlen kapocs igazából az, hogy végre valaki jól bánik vele és figyel rá. Samson titkáról sejtettem valamit, de így is megdöbbentő volt és őt is nagyon sajnáltam. Egyikük sem ezt a gyerekkort érdemelte, valamennyire segítettek egymásnak, de nem érzem azt, hogy abban a pillanatban nekik együtt kellett gyógyulniuk. 

Miután kiborult a bili nagyon mérges voltam Beyahra, hogy képes lenne eldobni mindent amiért dolgozott és örültem, hogy Samson okosabb volt és nem hagyta. Kellett neki a külön töltött idő, Beyah így tudott igazán gyógyulni és magára találni. Az egésznek hála lett egy új célja, az apjával való kapcsolata is megjavul és Sara is a legjobb barátja lett. Na meg Samsonnal is jól alakult ezután a kapcsolatuk. Mindketten megérdemelték, hogy jóra forduljon a sorsuk és tiszta lappal induljanak.

Pozitívumok:
  • Sara és Alana
  • Marjorie és Kevin
  • közös napkelte nézés
  • óceánpart, tábortűz, nyári hangulat
  • az utolsó fejezetek

Negatívumok
  • Beyah anyja
  • hazugságok,titkok

Láthatjátok, hogy voltak pozitívumok a regényben és olyan dolgok, amíg tetszettek, de összességében nem lesz kedvenc ez a könyv, biztos nem fogom újraolvasni. Lehet, hogy nem a megfelelő időpontban olvastam vagy már annyi hasonló könyvet olvastam, hogy ez nem tudott annyira megérinteni.
Ha elolvastátok írjátok meg a véleményeteket.:)



Nyereményjáték:


A kiadó webshopjában elérhető a regény beleolvasója, ennek alapján könnyedén megválaszolhatjátok az állomásokon feltett kérdéseket.  A válaszokat írjátok be a Rafflecopter doboz megfelelő sorába.

(Figyelem! A megfejtéseket elküldés után nem áll módunkban javítani. A nyertesnek 72 órán belül válaszolnia kell a kiértesítő e-mailre, ellenkező esetben új nyertest sorsolunk. A kiadó csak magyarországi címre postáz.)


Feladvány: 
Melyik államban lakik jelenleg Beyah apja?


a Rafflecopter giveaway

Állomáslista:


04.30. - Kelly & Lupi olvas

05.03. - Readinspo

05.06. - Kitablar

05.09. - This is my (book) universe

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése