2023. január 7., szombat

Mercedes Ron: Az én hibám - Könyvajánló

 Sziasztok! Meghoztam az év első értékelését, fogadjátok szeretettel:) Köszönöm a recenziós példány a Menő könyvek kiadónak!


Olyan volt,mint egy igazi hullámvasút, tele feszültséggel, izgalommal, hogy vajon fog alakulni Noah és Nicholas története. Egyik pillanatban felfele ment az a bizonyos hullámvasút, szinte rendben voltak, majd jött a lejtmenet és a zuhanás. 

Az elején nehezen lendültem bele a könyv olvasásába, megmondom őszintén.  De hát minden kezdet nehéz és miután eljutottam a 100.oldalig már sokkal könnyebben ment és volt is kedvem olvasni. Aztán ahogy haladtam egy inkább beszippantott a történet, tudni akartam Nick és Noah történetének minden részletét. 


Noah az édesanyjával annak új párjához költözik, akinek van egy fia Nick. Noah eleinte nem örül különösebben a költözésnek, hiszem kirántották a megszokott környezetéből és ott kellett hagynia a barátnőit, illetve a barátját Dant, akinek a későbbiekben azért lesz még szerepe.


Noah és Nick kapcsolata nem indult zökkenőmentesen, sőt igazából folyamatos feszültség és macska- egér harc jellemezte. Az elején Nick hatalmas púpként tekintett az új mostohatestvérére, akit magával kellett cibálnia mindenhova és nem kevés galibát okozott neki. Nicket az elején nagyon nem kedveltem, meggondolatlan, felelőtlen volt és nem gondolt arra, hogy mi lesz a tetteinek a következménye, előbb járt a keze, mint az agytekervényei. Szépen lassan megismertük valamennyire a múltját, hogy honnan jött ez a kettős élet, így valamennyire más színben láthattuk.

Noah viszont szimpatikusabb volt, sokkal jobban érdekel, hogy mi van az ő múltjában és amikor kiderült az konkrétan sokkoló volt, de erről egy kicsit később. Említettem Dant, aki amint Noah elhagyta a várost rögtön máshova fordult vigasztalódni, majd megjelent Noahéknál, mert Noah édesanyja nem tudott a történtekről. Na itt azért akadtak vicces pillanatok bőven. 

Nick és Noah kapcsolata tényleg nagyon viharos volt, hol az egyik hibázott, hol a másik, de a szikra folyamatosan ott volt és vonzotta őket egymás felé, akár egy mágnes. 


Említettem Noah múltját, ahonnan egy nem várt személy bukkant elő és nagyon izgalmassá, feszültté tette az utolsó fejezeteket, talán ezt a részt élveztem a legjobban, tanulás helyett inkább gyorsan befejeztem. 


Összességében nem volt ez egy rossz könyv, volt benne romantika, adok- kapok, egy kis izgalom is a végére, nekem tipikusan guilty pleasure olvasmány az ilyen. Szerintem a többi részt is el fogom olvasni, érdekel Noah és Nick sorsa. Viszont érezhető volt, hogy ez egy wattpad sztori volt, én még pont az a korosztály vagyok, aki sokat használta, amikor nagyon felkapott volt és még fiatal és naív voltam, úgyhogy a nyelvezet miatt azért levontam egy fél csillagot, a másik fél pedig Noah és Nick indokolatlan szenvedése, amit kommunikációval meg lehetett volna oldani. De vizsgaidőszakban pont jól jött egy ilyen olvasmány, mást az agyam nem is bírna befogadni.






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése