2022. július 26., kedd

Vi Keeland: Kockázatos kaland könyvajánló

 Sziasztok! Mára egy Vi Keeland könyvet hoztam nektek, úgyhogy akik szeretik a romantikus könyveket maradjanak velem.:)




Több könyvet is olvastam már az írónőtől, viszont most először születik bejegyzés. Az eddig olvasott könyveit is nagyon kedveltem, ha olyan olvasmányra vágyok, ami teljesen kikapcsol, akkor előszeretettel választok Vi Keeland könyvet. 1-2 nap alatt ki lehet végezni őket és tényleg teljesen beszippantanak. Ez a Kockázatos kalandra is igaz, de ez a történet mégis kicsit más volt, mint amiket eddig megszoktam. Sokkal mélyebb történetet kaptunk, Autumnnek és Donovannek is megvoltak a maguk démonai, amik végigkísérték az életüket és nagyban meghatározták jelenlegi énjüket. 


Autumn és Donovan megismerkedése igazán kalandos volt, hiszen egy összecserélt bőrönd hozta őket össze. Ennél már csak a bőröndök tartalma volt izgalmasabb.;) A Starbucksba szervezett rövidnek szánt csereakció egész hétvégésre nyúlt, kiélvezték egymás társaságát, míg Autumn fel nem szívódott Donovan legnagyobb bánatára. 

(Bevallom nekem az a legnagyobb félelmem repülés kapcsán, hogy valahol elmarad a bőröndöm és nem jut vissza hozzám, és amilyen szerencsétlen vagyok biztos nem egy szexi, tetovált ügyvédnél kötne ki.)


Donovan azért küzd, hogy üzlettárssá váljon a cégnél, ahol ügyvédként dolgozik, így kénytelen elfogadni a pro bono ügyet, amit a főnöke sózott rá. A sors fintora, hogy éppen egy olyan fiút kell védenie, akinek Autumn a szociális munkása, így 1 év után újra találkoznak. 

Nagyon imádtam Donovant, magabiztos, okos, nem mellesleg szexi, ja és majdnem kihagytam, hogy imádja a növényeket, beszél hozzájuk és idegességében locsolgatja őket. Ezeken a részeken jól szórakoztam. A méretre szabott öltöny alatt pedig számos tetoválást rejteget, amelyek arra emlékeztetik, hogy honnan jött. Nem volt egyszerű gyerekkora, őt is letartóztatták párszor, drogos anya mellett nőtt fel, így meglett volna minden oka, hogy ennek az életnek a rabja maradjon, de ő felül tudott emelkedni és hátrahagyni ezt, ugyanakkor nem felejtette el, hogy honnan jött és kik segítettek rajta. Itt meg is említeném Budot, aki arra szenteli az életét, hogy segítsen és ételt osszon az arra rászorulóknak. Donovannak is nagyon sokat segített, így számos vicces történettel szolgált Autumn számára (és számunka is). 

Ezek mellett nagyon türelmes, gyengéd és megértő, szinte tökéletes férfi, de tudjuk, hogy tökéletes nem létezik, úgyhogy maradjunk annál, hogy szinte az. 


Autumn is nagyon szimpatikus volt, neki is megvoltak a maga démonai, elég kemény volt olvasni, hogy milyen múltja volt és mit tett vele egy olyan ember, akiben megbízott. Érthető, hogy miért épített ilyen magas falakat maga köré és miért nem akar mélyebb, érzelmi kapcsolatot kialakítani, csak felszínes kapcsolatokat. Autumn nagy fejlődésen ment keresztül a könyv alatt, Donovan segítségével téglánként lebomlott a köré épített fal és elkezdett bízni Donovanben. 


Ez egy igazi slow burn románc, viszont közben megismerjük a múltjukat, így csak faltam a lapokat, szinte fel sem tűnt, hogy a végére értem. Ha valaki azt preferálja, hogy már az elején egymásnak ugorjanak, akkor nem biztos, hogy ezt a Vi Keeland könyvet javaslom. 

Nálam viszont egyértelműen ez lett a kedvenc könyvem az írónőtől, sokkal mélyebb, komolyabb történet, mint a többi, de ugyanolyan szórakoztató. 

Nagyon ajánlom azoknak, akik kedvelik a slow burn romantikát és Vi Keeland történeteit.


Köszönöm a recenziós példányt az Álomgyár kiadónak!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése