2020. július 19., vasárnap

Mariana Zapata: The Wall of Winnipeg and Me - Szívvel a falnak - Könyvajánló




Köszönöm a Könyvmolyképző Kiadónak a recenziós példányt! 

Fülszöveg:
Ha Mr. Darcy amerikai focizna…Vanessa Mazur pontosan tudja, hogy helyesen cselekszik. Nem is érzi rosszul magát azért, mert felmondott. Asszisztensi/házvezetőnői/tündérkeresztmamai állását a szövetség legjobb védőjátékosa mellett mindig is átmenetinek szánta. Nagy tervei vannak, melyek között nem szerepelt az extra méretű alsógatyák mosása, legalábbis nem élete végéig.
Így amikor Aiden Graves bekopog az ajtaján, és azt kéri tőle, hogy jöjjön vissza hozzá, teljesen ledöbben.
A „winnipegi nagy fal”-ként ismert pasas két évig a köszönését sem fogadta, a születésnapjáról is megfeledkezett. Most pedig? Valami egészen elképesztő dologra akarja rávenni.
Mit válaszolhat az ember lánya annak a férfinak, aki megszokta, hogy mindig megszerzi, amit akar?
Hol a határ az ellenszenv és a szerelem között?
Tantrikusan izgalmas, hosszan bontakozó románc.
Éld át a tüzét!
Megjelenési idő: 2019
Rendeld meg ITT

Már a megjelenése előtt felkeltette az érdeklődésem, majd az első értékelések kicsit elvették a kedvem, de Dorka véleménye meggyőzött, hogy nekem kell ez a könyv! Előttem anyukám is elolvasta, neki szintén nagyon tetszett, ezután már tényleg biztos voltam abban, hogy ez lesz az első vizsgaidőszak utáni olvasmányom. Most, hogy kellően túlmagyaráztam, hogy miért is akartam elolvasni térjünk rá arra, hogy hogy tetszett. 

IMÁDTAM!! Új kedvencet avattam, biztos vagyok benne, hogy jó párszor olvasni fogom még. Mariana Zapata stílusa lenyűgözött, nagyon különleges és hiteles románcot tárt elénk. Végre nem egy túlbonyolított és elsietett romantikus könyv, melyben 2 szóváltás után egymás száján és egyéb testrészein csüngenek a főhőseink, majd valami mondvacsinált hiszti és nagy veszekedés után kibékülnek és boldogan éltek, amíg meg nem haltak... Itt végre nem ezt olvashattuk, a két szereplő között lassan, oldalról oldalra, napról napra épült ki a bizalom és alakult át a baráti kapcsolatuk. Nem a testiségen volt a hangsúly, hanem az érzelmeken. Annyira jó volt olvasni, hogy egyre jobban feloldódtak és közeledtek a másik felé, apró dolgok például közösen néztek filmet, elkezdtek figyelni a másikra, nagyon cuki volt. Azért az elejéből egy 50 oldalt el lehetne venni, de nem éreztem elnyújtottnak így sem, minden oldalra jutott egy kis romantikus morzsa. Mindkettejüknek megvoltak a maguk problémái, egyiküknek sem volt könnyű élete, de hálistennek nem voltak nagy drámák és veszekedések, szerelmi sokszögek, exek stb. 

Vanessa egy belevaló, nagyon humoros csajszi, aki nem mellesleg okos és végre egy olyan női főszereplő, aki tisztában van a saját értékeivel és nem nyávog, hogy így kövér, úgy kövér és nem szereti senki. Tudja, hogy ki ő és nem fél az álmait megvalósítani. 2 évig dolgozott Aidennél, a sztársportolónál, de megunta, hogy nagyjából semmibe veszi a kanadai férfi, és elég pénzt gyűjtött, úgyhogy felmondott. Pár nappal később azonban Aiden megjelent az ajtaja előtt egy nagyon meglepő kéréssel és innen kezdődnek a tényleges izgalmak, amikor Van visszaköltözik hozzá és egyre jobban megismerik egymást, kiderül, hogy a winnipegi nagy falnak becézett férfi nem is olyan bunkó, mint gondolta. 
Aiden csendes, visszafogott életet élő mackó, aki a megszokott sportolóélettől eltérően nem fekszik össze fűvel- fával, sőt.. Az elején megismert mufurc férfiból egy nagyon cuki, de nem nyálas karakterré vált, az írónő nagyon jól alakította a karakterét. Imádtam a közös pillanataikat, a kedvenceim az együttalvások és a kutyás részek, képzeljetek el egy nagydarab, izmos, szexi férfit egy kölyökgoldival...Megvárom ám...Ugye, hogy elolvad tőle mindenki?! 
Aiden lakótársát, Zacket is imádtam és alig várom, hogy az Aidennel jóval lazább férfi történetét is elolvassam, mert nemrég jelent meg az ő könyve is. Remélem a kiadó elhozza nekünk, az írónő más könyveivel együtt. 

Komolyra fordítva a szót tényleg új kedvencet avattam, ha kedvelitek a nem túlbonyolított, lassan felépülő románcokat akkor mindenképpen ajánlom nektek. Én biztosan fogok még olvasni az írónőtől. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése