2020. március 20., péntek

Elle Kennedy: The Chase- A hajsza - Könyvajánló

Sziasztok! A mai bejegyzésben egy januári olvasmányomról szeretnék mesélni nektek, amely az egyik kedvenc írónőm tollából származik, nálunk tavaly év végén jelent meg A hajsza, az Off Campus sorozat spin-off kötete.



Fülszöveg:
Az ellentétek tényleg vonzzák egymást?
Más magyarázatot nem látok rá, miért vagyok úgy oda Colin Fitzgeraldért. Általában nem vonzanak a kivarrt, videojáték-őrült kocka izomagyak, akik lököttnek és felszínesnek tartanak. És az előítéletei mellett az is ellene szól, hogy a bátyám haverja. 
És hogy a barátja belém van zúgva. 
Ja, és említettem már, hogy lakótársak vagyunk? 
Nem, mintha számítana. Fitzy egyértelművé tette, hogy nem érdeklem, holott úgy szikrázik köztünk a levegő, hogy félő, leég tőle a házunk. Én sosem voltam az a fajta lány, aki fut egy pasi után, és nem most fogom elkezdeni. Épp elég gondot okoz nekem az új suli, a seggfej tanárom és a bizonytalan jövőm. Ha a szexi lakótársamnak végre megjön az esze, és rájön, mit szalaszt el… 
…tudja, hol talál.

Az őrjítően jó Off Campus sorozat spin-off kötete. 
Önfeledt órákat akarsz és egy ragyogó olvasmányt? Megtaláltad. 
Szerezd meg magadnak!

Köszönöm a recenziós példányt a Könyvmolyképző Kiadónak! 

Az Off Campus sorozatot nagyon szerettem, bár csak az első három részét olvastam, ennek ellenére nagyon kíváncsi voltam a spin off sorozatra, hiszen rengeteg izgalmas hokis srácot megismerhettünk és kíváncsi voltam, hogy Summer és Fitz között hogyan alakul a kémia. Elle Kennedy nagyon ért a szexi, belevaló hokis srácok megalkotásához, nehéz lenne kiemelni, hogy kit kedvelek a legjobban, mindegyikükben van valami, ami nagyon vonzóvá teszi őket.

Az Off Campus sorozat 2. részében megismert Dean húga, Summer a főszereplőnk, akit kirúgnak a Browntól egy félreértés/baleset miatt, a Briarre megy és kénytelen összeköltözni 3 sráccal, Fitzcel, Hunterrel és Hollisszal, ami már önmagában ígéret egy szórakoztató történetre. Velük már találkoztunk az Off Campus sorozat részeiben is említés szinten, de már akkor felkeltették az érdeklődésem. Olyan nagy események nem történnek a könyvben, a karaktereken van a hangsúly és a fejlődésükön. Kellemes meglepetésként ért, hogy itt nem a fiú volt a z úgymond dominánsabb karakter, megszoktuk, hogy van a belevaló, szexi, magabiztos srác és a visszahúzódó, aranyos lány, A hajszában viszont a sztereotip szerepek felcserélődtek.

Summer egy igazán belevaló, pörgős, vidám személyiség, aki mindenkinek képes mosolyt csalni az arcára. Kívülről nagyon erősnek szeretné mutatni magát, akin nem fog semmi, de közben egy-egy rosszabb jegy, ami nem az ő erőfeszítéseinek hiányából, hanem szimplán a tanulási nehézségeiből származik mennyire el tudja szomorítani.

Fitz karakterét nagyon imádtam, visszafogott, törődő, amolyan igazi magányos farkas típusú karakter,  aki semmit nem ver nagydobra. Olyan, mint egy ölelgetni való plüssmaci, átnyúltam volna a könyv lapjain és megöleltem volna. Annyira jó volt olvasni, hogy milyen szenvedéllyel és alázattal beszélt a művészetről és a saját alkotásairól.

Szerintem ők ketten tökéletes kiegészítik egymást, az előnyös tulajdonságaik egymás felett felerősödnek és a kevésbé előnyös tulajdonságaik fejlesztésén pedig egymás segítségével dolgoznak, harmóniában. Azért ne higgyük, hogy nem izzott a levegő és sercegtek a lapok, a szokásos kémia itt is megvolt a karaktereink között. Ugyan volt egy 3. személy is, de nem mondanám kimondott szerelmi háromszögnek a dolgot, ne riasszon el senkit.

Összességében nagyon élveztem az olvasást, tuti újra fogom olvasni a közeljövőben, nagyon kedvelem, amikor a karakterek között ennyire érezhető a kémia és azt, hogy egymáshoz passzolnak. A trilógia további könyveit is várom, remélem hamarosan megjelennek azok is, Jake Connelly és Hunter történetei. Elle Kennedy nagy mestere annak, hogy egy sorozat következő részeire is felkeltse az ember érdeklődését, mert mindig egy olyan párost kapunk, akit már az előző részek valamelyikében megalapozott és felkeltette az érdeklődésünk.

Ha egy szórakoztató, gyorsan olvasható, romantikus történetre vágytok szexi hokis fiúkkal és jó karakterekkel akkor nagyon ajánlom!:)

2 megjegyzés:

  1. Én is nagyon szerettem ezt a könyvet, aranyos volt, különleges, és abszolút kikapcsolt. <3

    VálaszTörlés